pixel pitch

Serbian translation: veličina piksela

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pixel pitch
Serbian translation:veličina piksela
Entered by: Mira Stepanovic

08:44 Jan 9, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: pixel pitch
0.2485 pixel pitch
markoNS
veličina piksela
Explanation:
veličina piksela
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1veličina piksela
Mira Stepanovic
5razmak između tačaka
Milorad Jovanovic
3dubina pixela
Boban (X)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
veličina piksela


Explanation:
veličina piksela


    Reference: http://www.boox.co.yu/vesti/tft_monitori.php
Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic: tako je
1 min
  -> Hvala

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
razmak između tačaka


Explanation:
iako se vrlo često prevodi kao veličina tačke, izraz "pixel pitch" ili "dot pitch" se precizno odnosi na udaljenost između centara dve tačke na ekranu (ili dve subtačke iste boje na kolor ekranima obzirom da kod njih jednu "tačku" ustvari čini RGB kombinacija od tri tačke - u praksi to znači pixel pitch = veličina RGB "tačke"+udaljenost do susedne).

http://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_pitch


    Reference: http://lookup.computerlanguage.com/host_app/search
    Reference: http://www.dtvscoop.com/glossary_of_dtv_terms.php
Milorad Jovanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

351 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dubina pixela


Explanation:
Pixeli su sitne trobojne celije koje kombinacijom osnovnih boja kreiraju sliku na kompjuterskom monitoru.

Boban (X)
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search