loading ambience engine

Serbian translation: učitavanje softvera za okruženje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:loading ambience engine
Serbian translation:učitavanje softvera za okruženje
Entered by: Goran Tasic

11:30 May 21, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / internet
English term or phrase: loading ambience engine
ovo je string on-line aplikacije
Branka Stankovic McCarthy
Serbia
učitavanje softvera za okruženje
Explanation:
Učitavanje softvera za okruženje (okolinu ili ambijent same igrice). Engine = je i drugi naziv za procesor ili softverski mehanizam posebne namene
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Hvala Gorane
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3učitavanje softvera za okruženje
Goran Tasic
3 +3učitavanje ambience engine
Saša Jovanović
3ucitavanje programa za generisanje elektronski stvorene okoline
Boban (X)
1 +1Učitavanje mehanizma okruženja
Srdjan Stepanovic


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
učitavanje ambience engine


Explanation:
možete samo prevesti loading i sve ostalo ostaviti kako jeste

Saša Jovanović
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Srdjan Miladinovic: slazem se za ENGINE - ostaje isto ali je to engine za ambijent ili npr. engine ambijenta i sl.
1 hr

agree  Cedomir Pusica
1 day 49 mins

agree  Srdjan Stepanovic
1 day 49 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
učitavanje softvera za okruženje


Explanation:
Učitavanje softvera za okruženje (okolinu ili ambijent same igrice). Engine = je i drugi naziv za procesor ili softverski mehanizam posebne namene

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala Gorane

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cedomir Pusica
55 mins
  -> hvala

agree  Jelena Bubalo: tako je, i engline je softver
5 hrs
  -> hvala

agree  Natasa Djurovic
1 day 11 mins
  -> hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
Učitavanje mehanizma okruženja


Explanation:
...ako cemo skroz na srpskom :) Inace ostala resenja su ok.

Srdjan Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cedomir Pusica: hm... interesantno resenje...
49 mins

agree  Goran Tasic: reč mehanizam nije srpska reč = mehanizam (gr...veštački radim, nl.mechanismus)
21 hrs
  -> Kada bismo u potpunosti zašli u poreklo ili model nastanka reči u nasem jeziku, videli bismo da je veliki broj njih preuzet iz drugih jezika, ali su u potpunosti prilagođene pravilima našeg jezika. Koliko zapravo ima pravih srpskih reči?

219 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ucitavanje programa za generisanje elektronski stvorene okoline


Explanation:
Engini su programi koji sluze za stvaranje 3d grafike. Najcesce se koriste u video igrama.

Boban (X)
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search