offset and gain calibration

Serbian translation: kalibracija pomaka/odstupanja i pojačanja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:offset and gain calibration
Serbian translation:kalibracija pomaka/odstupanja i pojačanja
Entered by: V&M Stanković

06:50 Jul 31, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: offset and gain calibration
Unlike all the other available export formats, HIS files can contain the individual image frames, and record the kV exposure time and whether the image has been corrected for offset and gain calibration.
markoNS
kalibracija pomaka/odstupanja i pojačanja
Explanation:
Mikro knjiga Free Online English-Serbian Computer Dictionary:
offset - pomeraj, pomeranje, smicanje, odstupanje, pomak, ofsetna štampa, ofsetni papir
( http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=4170 )
gain - pojačanje
( http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=2502 )


"Ultrazvučno snimanje u biomedicinskim primjenama
...
Kalibracijom se ispravlja pomak između pretvornika položaja i plohe skaniranja.
2.1.3. Kalibracija pomaka skaliranja
Prije početka kliničkog skaliranja potrebno je odrediti kalibracijske koeficijente skaliranja slike povezujući lokaciju pixela video slike s fizičkom dimenzijom. Potrebno je poznavati skalirajući koeficijent slike u cm/pixel i pomak pixela od ultrazvučnog pretvornika i pretvornika položaja kako bi se moglo izračunati točne vrijednosti."
( http://dosl.zesoi.fer.hr/seminari/1998_1999/miletic-pacelat/... )


"DA podsistemu vsebuje digitalno vodeno umerjanje ojačanja (gain control) in umerjanje odstopanja (offset calibration). To vezje je namenjeno za odpravljanje napake stalnega odstopanja, kot tudi ojačanja, vendar pri normalni uporabi le-tega ni potrebno spreminjati."
( http://www.hipulab.uni-mb.si/ppt/PARMAN/PARMAN-DiplomskoDelo... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kalibracija pomaka/odstupanja i pojačanja
V&M Stanković
5kalibracija ofseta i pojačanja
Aleksandar Krga


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kalibracija ofseta i pojačanja


Explanation:
ofset se uglavnom ne prevodi, znači neko pomeranje, vrednost dodatu nekoj veličini (najčešće rezultat nepreciznosti), a gain je nivo pojačanja, može biti naveden kao apsolutni broj ili kao logartiam (decibeli)

Aleksandar Krga
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kalibracija pomaka/odstupanja i pojačanja


Explanation:
Mikro knjiga Free Online English-Serbian Computer Dictionary:
offset - pomeraj, pomeranje, smicanje, odstupanje, pomak, ofsetna štampa, ofsetni papir
( http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=4170 )
gain - pojačanje
( http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=2502 )


"Ultrazvučno snimanje u biomedicinskim primjenama
...
Kalibracijom se ispravlja pomak između pretvornika položaja i plohe skaniranja.
2.1.3. Kalibracija pomaka skaliranja
Prije početka kliničkog skaliranja potrebno je odrediti kalibracijske koeficijente skaliranja slike povezujući lokaciju pixela video slike s fizičkom dimenzijom. Potrebno je poznavati skalirajući koeficijent slike u cm/pixel i pomak pixela od ultrazvučnog pretvornika i pretvornika položaja kako bi se moglo izračunati točne vrijednosti."
( http://dosl.zesoi.fer.hr/seminari/1998_1999/miletic-pacelat/... )


"DA podsistemu vsebuje digitalno vodeno umerjanje ojačanja (gain control) in umerjanje odstopanja (offset calibration). To vezje je namenjeno za odpravljanje napake stalnega odstopanja, kot tudi ojačanja, vendar pri normalni uporabi le-tega ni potrebno spreminjati."
( http://www.hipulab.uni-mb.si/ppt/PARMAN/PARMAN-DiplomskoDelo... )

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Petrovic (X)
29 mins
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search