partial string search

Serbian translation: delimičan znakovni niz za pretraživanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:partial string search
Serbian translation:delimičan znakovni niz za pretraživanje
Entered by: Kornelija Karalic

11:41 Apr 11, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: partial string search
ovo je vrsta pretage. pomoć
vila82
delimičan znakovni niz za pretraživanje
Explanation:
http://www.mk.co.yu/pub/rmk/main.php?m_jezik=1&cOdrednica=st...

http://searchcio-midmarket.techtarget.com/sDefinition/0,,sid...
Selected response from:

Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Pretraga po (zadatom) delimičnom nizu znakova
McSteel (X)
3 +1delimičan znakovni niz za pretraživanje
Kornelija Karalic


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
delimičan znakovni niz za pretraživanje


Explanation:
http://www.mk.co.yu/pub/rmk/main.php?m_jezik=1&cOdrednica=st...

http://searchcio-midmarket.techtarget.com/sDefinition/0,,sid...

Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
5 days
  -> Hvala.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Pretraga po (zadatom) delimičnom nizu znakova


Explanation:
U pitanju je metod pretrage u kome se zadaje alfanumerički niz (brojevi + slova) koji će se kao takav tražiti u nekoj grupi podataka. Na pr., ako kao partial string zadamo "or", naš pretraživač će u tekstu ispod pronaći sledeće:

I am Quater. Read my w[or]ds, and be my friend.
Father commands me to rec[or]d the truth of hist[or]y, so that readers will learn from those who went bef[or]e.
Theref[or]e, I give each of my seven sons one of these self-engraving, hist[or]y-rec[or]ding clay walls.

Ovo je uobičajeni način rada većine pretraživača.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-11 15:16:05 GMT)
--------------------------------------------------

Ispustio sam da ukažem na to da partial ovde označava da će se rezultatom (positive match) smatrati ne samo string (niz znakova) koji je zadat, već i svi drugi stringovi koji u svom sastavu sadrže zadati string. Mada mislim da se to verovatno lepo vidi i iz primera koji sam dao...

McSteel (X)
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dejan Kostic: Pretraga/pretraživanje po delimičnom nizu znakova
19 hrs
  -> thanks :)

agree  Mira Stepanovic
6 days
  -> thank you :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search