Personal record card

Serbian translation: kartica sa ličnim podacima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Personal record card
Serbian translation:kartica sa ličnim podacima
Entered by: Sladjana

11:10 Aug 25, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Computers (general) / obrazac za pasoš
English term or phrase: Personal record card
Prevodim suvoparne termine u excel tabeli, a radi se softver programu za izradu obrasca za pasoš.
Između ostalog je navedeno:
Number - broj
embossing stamp - utisnuti pečat
watermark - vodeni žig
personal record card - ????

Šta bi to moglo biti?

Unapred hvala na svim predlozima i odgovorima!
Sladjana
Montenegro
kartica sa ličnim podacima
Explanation:
Evo jednog rešenja. Ne vidim šta bi drugo moglo biti.

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2009-08-25 13:23:14 GMT)
--------------------------------------------------

Znam kako je, svima se to dešava. Prijatan ostatak dana vam želim.
Selected response from:

Silvana Hadzic
Serbia
Grading comment
Puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6kartica sa ličnim podacima
Silvana Hadzic
4karton sa licnim podacima
Dubravka Juraga


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
personal record card
kartica sa ličnim podacima


Explanation:
Evo jednog rešenja. Ne vidim šta bi drugo moglo biti.

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2009-08-25 13:23:14 GMT)
--------------------------------------------------

Znam kako je, svima se to dešava. Prijatan ostatak dana vam želim.

Silvana Hadzic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala!
Notes to answerer
Asker: Hvala, Silvana! Tek sada i ja vidim da ne može biti ništa drugo osim Vašeg ponuđenog odgovora. Jesnostavno se nisam mogla setiti. Ova užasna vrućina utiče na mozak! ;-) Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić: Ni ja.
1 hr

agree  Dinap
3 hrs

agree  Milica Maravić
4 hrs

agree  Cedomir Pusica
5 hrs

agree  Bogdan Petrovic
18 hrs

agree  Marija Nenadovic
23 hrs

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal record card
karton sa licnim podacima


Explanation:
Ponekad se koristi rec "karton" kao u "zdravstveni karton" ili "karton pacijenta" ili "licni karton deteta". Vidi link.


    Reference: http://www.pokretzaokret.com/index.php?option=com_content&vi...
Dubravka Juraga
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search