Help Desk

Serbian translation: sistem/služba za pomoć

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Help Desk
Serbian translation:sistem/služba za pomoć
Entered by: Milan Djukić

11:45 Sep 3, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: Help Desk
Ovo je izraz iz uputstva o instaliranju softvera. Citav prevod je spisak instrukcija i jedan od tih instrukcija glasi Helpdesk - Reply Template ili IT Helpdesk and Asset Management Software.
Hvala unapred.
milijana trobradovic
sistem/služba za pomoć
Explanation:
1. Softverska aplikacija za praćenje problema sa hardverom i softverom i njihovo rešavanje.
2. Osoblje za tehničku podršku koje pomaže u rešavanju korisničkih problema sa hardverskim ili softverskim sistemima.
Microsoft računarski rečnik, CET
Selected response from:

Milan Djukić
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Služba za pomoć
Silvana Hadzic
3 +6sistem/služba za pomoć
Milan Djukić


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
help desk
Služba za pomoć


Explanation:
Ovo je rešenje koje ja koristim.

Example sentence(s):
Silvana Hadzic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Perovic: Da
1 hr

agree  Goran Tasic
3 hrs

agree  Bojan Kicurovski
5 hrs

agree  Cedomir Pusica
6 hrs

agree  Srdjan Stepanovic
9 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
help desk
sistem/služba za pomoć


Explanation:
1. Softverska aplikacija za praćenje problema sa hardverom i softverom i njihovo rešavanje.
2. Osoblje za tehničku podršku koje pomaže u rešavanju korisničkih problema sa hardverskim ili softverskim sistemima.
Microsoft računarski rečnik, CET

Example sentence(s):
  • Jedna od neophodnih komponenti svakog programa je dobar sistem za pomoć.
  • Operativni sistem i sistem za pomoć lokalizovani su na 88 jezika
Milan Djukić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragana Erdevicki
5 mins
  -> Hvala!

agree  metnt: mislim da sistem bolje pokriva oba slučaja (softver i servisere)
5 hrs
  -> Hvala!

agree  Cedomir Pusica
6 hrs
  -> Hvala!

agree  Srdjan Stepanovic
9 hrs
  -> Hvala!

agree  Marina Pjevalica
10 hrs
  -> Hvala!

agree  Jasna Gonda
10 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search