landing

Serbian translation: dolazna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:landing
Serbian translation:dolazna
Entered by: Milan Djukić

13:15 Mar 4, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / mobile phone service
English term or phrase: landing
landing page

13. To join the ****** club an entrant must send a subscription keyword to a given short code via SMS, e.g. [Keyword] to number [Shortcode] or provide a personal mobile phone number on a landing page.
srma
dolazna
Explanation:
dolazna (stranica)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-03-04 13:22:23 GMT)
--------------------------------------------------

Dolazna stranica za posjetitelje ne smije se predugo očitavati (manje od 5 sekundi).
http://www.micromedia.hr/page.php?page=rules_a

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-03-04 13:23:25 GMT)
--------------------------------------------------

I da dovedete posetioce na njega tako što ćete pokrenuti Etarget oglas za tu specijalizovanu dolaznu stranicu.
http://prweekbelgrade.klikmee.com/2009/11/12/internet-nije-b...
Selected response from:

Milan Djukić
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dolazna
Milan Djukić
4ciljna (stranica)
M. Vučković


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dolazna


Explanation:
dolazna (stranica)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-03-04 13:22:23 GMT)
--------------------------------------------------

Dolazna stranica za posjetitelje ne smije se predugo očitavati (manje od 5 sekundi).
http://www.micromedia.hr/page.php?page=rules_a

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-03-04 13:23:25 GMT)
--------------------------------------------------

I da dovedete posetioce na njega tako što ćete pokrenuti Etarget oglas za tu specijalizovanu dolaznu stranicu.
http://prweekbelgrade.klikmee.com/2009/11/12/internet-nije-b...

Example sentence(s):
  • Landing page: Najbolje bi bilo da vaš ppc oglas vodi na specijalizovanu dolaznu stranicu
  • Treba imati u vidu da se potencijalni kupci na stranicama na koje ih pretraga odvede zadržavaju veoma kratko ukoliko ono što traže nije veoma uočljivo, pa su veoma bitne preglednost stranice na koju dolaze, brzina njenog učitavanja i uočljivost rekl

    Reference: http://blog.etarget.rs/inbound/vas-praznicni-eshop.html
    Reference: http://www.sk.rs/2005/09/skin03.html
Milan Djukić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 20

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciljna (stranica)


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/computers_gene...

M. Vučković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic: Ovo već ima smisla. Možda može i destinacioni URL.
1 hr
  -> Thx! Možda je u pitanju klub ljubitelja Meseca. :)

disagree  Milan Djukić: Da ne bih objašnjavao u čemu je razlika između dolazne i ciljne stranice u pogledu oglašavanju na mreži, a pošto ste vi naveli referencu sa ProZ-a, onda pogledajte i http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/printing_publi...
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search