Retargeting

Serbian translation: ponovno ciljanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Retargeting
Serbian translation:ponovno ciljanje
Entered by: Goran Stankovic

07:42 Aug 11, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: Retargeting
http://de.wikipedia.org/wiki/Retargeting
Denis Mihajlovic
Germany
ponovno ciljanje
Explanation:
http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=...

Spletna Limeta - Ponovno ciljanje (retargeting) v Google... | Facebook
https://www.facebook.com/Spletna.Limeta/posts/19361731066061...
Ponovno ciljanje (retargeting) v Google AdWords « Limeta Skupnost http://t.co/evPDIpI via @SpletnaLimeta.

Povećajte stopu konverzije sa remarketingom — Online Tržište
onlinetrziste.com/.../povecajte-stopu-konverzije-sa-re...‎Translate this page
Oct 1, 2012 - Remarketing (ponovni marketing) također poznat i kao retargeting (ponovno ciljanje) je koncept koji uključuje izlaganje potencijalnim kupcima ...
Selected response from:

Goran Stankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ponovno ciljanje
Goran Stankovic
4 +2preusmeravanje
Gordana Sujdovic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
retargeting
preusmeravanje


Explanation:
preusmeravanje
www.mikroknjiga.rs/.../detalj1.php?...animation re...
... rečnik računarski (kompjuterski) termina. Engleska odrednica, Srpska odrednica. Engleska odrednica. animation retargeting. 1. 1. preusmeravanje animacije

es.elfak.ni.ac.rs/es/Materijal/Pog.30-Wrapper.pdf‎preusmeravanje (retargeting) jezgra sa jednog sistema na drugi. Ako se u okviru SoC-a koristi standardna interna magistrala (tipa AMBA ili neka druga), tada se ...


Gordana Sujdovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: Drugi jezički par.http://www.proz.com/kudoz/english_to_portuguese/marketing_ma...
4 hrs
  -> Hvala, he, ima još:) http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/advertising_pub... - ja upoređujem rečnik Mikroknjige i jezički portal Microsoft-a (on daje kolegino rešenje)

agree  macimovic
5 hrs
  -> Hvala

neutral  Aleksander Vasiljevic: Ne radi se ovde ni o kakvom preusmeravanju (redirekciji), nego o ponov(lje)nom (re-) izlaganju posetioca reklami za isti proizvod/uslugu. Drugim rečima, ponovni marketing ili ponovno reklamiranje. Uobičajeni prevod za „targeting” je „ciljanje”. Pozdrav!
1 day 17 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
retargeting
ponovno ciljanje


Explanation:
http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=...

Spletna Limeta - Ponovno ciljanje (retargeting) v Google... | Facebook
https://www.facebook.com/Spletna.Limeta/posts/19361731066061...
Ponovno ciljanje (retargeting) v Google AdWords « Limeta Skupnost http://t.co/evPDIpI via @SpletnaLimeta.

Povećajte stopu konverzije sa remarketingom — Online Tržište
onlinetrziste.com/.../povecajte-stopu-konverzije-sa-re...‎Translate this page
Oct 1, 2012 - Remarketing (ponovni marketing) također poznat i kao retargeting (ponovno ciljanje) je koncept koji uključuje izlaganje potencijalnim kupcima ...

Goran Stankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavko Majski
13 hrs
  -> Hvala

agree  Aleksander Vasiljevic: (...) the term "retargeting" is derived from the concept of marketing to that same user again, in a different manner.
1 day 15 hrs
  -> Hvala

agree  Milos Mladenovic
2 days 23 hrs
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search