HTTP-Cookie

Serbian translation: kolačić / kolačić protokola za prenos hiperteksta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:HTTP-Cookie
Serbian translation:kolačić / kolačić protokola za prenos hiperteksta
Entered by: Mirjana Svicevic

08:18 Aug 11, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: HTTP-Cookie
http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie
Denis Mihajlovic
Germany
kolačić / kolačić protokola za prenos hiperteksta
Explanation:
To su mali tekstualni fajlovi koji se nalaze u računaru. Imaju više namena, a osnovna namena im je da identifikuju korisnika koji posećuje neku veb-stranicu.

http://sh.wikipedia.org/wiki/Cookie#HTTPS_kola.C4.8Di.C4.87

http://www.cet.co.rs/CETcitaliste/CitalisteTekstovi/777.pdf

https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...
Selected response from:

Mirjana Svicevic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kolačić
Silvana Hadzic
3 +2kolačić / kolačić protokola za prenos hiperteksta
Mirjana Svicevic
3HTTP kolačić
Marija Petrovic (X)


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
http-cookie
kolačić / kolačić protokola za prenos hiperteksta


Explanation:
To su mali tekstualni fajlovi koji se nalaze u računaru. Imaju više namena, a osnovna namena im je da identifikuju korisnika koji posećuje neku veb-stranicu.

http://sh.wikipedia.org/wiki/Cookie#HTTPS_kola.C4.8Di.C4.87

http://www.cet.co.rs/CETcitaliste/CitalisteTekstovi/777.pdf

https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

Mirjana Svicevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Lazić (X): kolačić protokola za prenos hiperteksta
2 hrs
  -> Hvala :)

agree  macimovic
4 hrs
  -> Hvala :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
http-cookie
kolačić


Explanation:
Slažem se sa prethodnim predlogom, evo i linka rečnika sa prevodom.


    Reference: http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=...
Silvana Hadzic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: Znamo da je "cookie" = "kolačić" ali traži se prevod za "HTTP-cookie". :-)
27 mins

agree  Aleksander Vasiljevic: A cookie, also known as an HTTP cookie, web cookie, or browser cookie (...)
1 day 15 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
http-cookie
HTTP kolačić


Explanation:
Pošto je skraćenica HTTP prilično poznata u izvornom obliku, možete da probate i sa ovim prevodom.


    Reference: http://benq.rs/cookie
    Reference: http://sr.wikipedia.org/wiki/HTTP_zaglavlja
Marija Petrovic (X)
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search