Parallel Statement Queuing

Serbian translation: Redosled paralelnih instrukcija

16:44 Jul 6, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / Oracle
English term or phrase: Parallel Statement Queuing
Parallel Statement Queuing enables statements to be queued when the required number of processes are not available. Once the required number of processes become available, the SQL statement is dequeued and executed. Parallel Statement Queuing prevents the system from resource saturation and enables optimal utilization of resources.
mimi10
Bosnia and Herzegovina
Serbian translation:Redosled paralelnih instrukcija
Explanation:
Queuing bi ovde bio red za čekanje na izvršenje, ali bih stavio samo redosled zbog sažetosti.
Selected response from:

Stevan Jevrić
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Redosled paralelnih instrukcija
Stevan Jevrić
4Ostvarenje uporednosti u usluživanju formiranog reda lica sa izjavama
Ninoslav Matijevic


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parallel statement queuing
Ostvarenje uporednosti u usluživanju formiranog reda lica sa izjavama


Explanation:
Ovo što ste naveli, to je jedan službeni postupak u socijalnim zajednicama, iliti javnim opštekorisnim ustanovama. Čitao sam na netu o tome, i to je prosto "naziv jednog socijalno-pravnog postupka", naziv jednog vida opsluživanja klijenata, korisnika usluga. Prevodi se, kao: "Ostvarena uporednost (paralelnost) u pružanju usluga formiranom redu čekanja sa izjavama" (ili nekim vidovima izveštaja - može biti i jedno i drugo).
Sve to što ste vi napisali, prevodi se: "PSQ (skraćenica za navedeno) omogućava službenim izjavama da budu sabrane u formirani red kada očekivani broj ostvarenja papiroloških obrada (obrade dokumenata) nije raspoloživ. Jedanput očekivani broj procesa obrade postaje omogućen , SQL izjava je uklonjena i ujedno sprovedena. PSQ postupak sprečava dejstvo sistema resursa (pomoćnih sredstava) u zasićenju i (isti postupak) omogućava najpogodniju upotrebu resursa.

Ninoslav Matijevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parallel statement queuing
Redosled paralelnih instrukcija


Explanation:
Queuing bi ovde bio red za čekanje na izvršenje, ali bih stavio samo redosled zbog sažetosti.

Example sentence(s):
  • ...ubrzanje za veliki broj programa na taj način što će instrukcije izvršavati paralelno,
  • ...da se instrukcije izvršavaju u izmenjenom redosledu ili paralelno...

    Reference: http://rti.etf.bg.ac.rs/rti/ir4par/materijali/2018/I%20Uvod....
    Reference: http://www.tf.ni.ac.rs/images/3._Softver_-_2016.pdf
Stevan Jevrić
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search