Smart Scan scale-out processing

Serbian translation: Pametno ispitivanje (pretraživanje) kroz postepeno povećavanje ili smanjenje - mimo procesa

21:00 Jul 6, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / Oracle
English term or phrase: Smart Scan scale-out processing
Key Features of Oracle Big Data SQL :

• Apply proven Smart Scan scale-out processing enabling fast query performance
• Seamlessly query data across Oracle Database, Hadoop, Kafka and NoSQL sources
...
mimi10
Bosnia and Herzegovina
Serbian translation:Pametno ispitivanje (pretraživanje) kroz postepeno povećavanje ili smanjenje - mimo procesa
Explanation:
Pojam se prevodi na sledeći način (malo je to složeniji pojam, naravno iz domena računarske tehnologije): "Pametno ispitivanje (ili pretraživanje) putem postepenog smanjivanja ili povećavanja slike (prikaza) na ekranu, ali mimo odvijanja bilo kakvog procesa, u smislu monitoringa (nadgledanja), pokretne slike (filma). Termin "scale" prevodi se kao skala, merna skala, razmera, stepen, stupanj, ali prevodi se, takodje, i malo drugačije, kao infinitiv: postepeno povećavati ili smanjivati, procenjivati.... "Scan" se prevodi, kao: motriti, ispitivati, pretražiti...očitati, ili u drugom obliku: ispitivanje, pretraživanje, motrenje...
Selected response from:

Ninoslav Matijevic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Obrada horizontalno proširivih sistema putem pametnog skeniranja
Stevan Jevrić
3Pametno ispitivanje (pretraživanje) kroz postepeno povećavanje ili smanjenje - mimo procesa
Ninoslav Matijevic


  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
smart scan scale-out processing
Pametno ispitivanje (pretraživanje) kroz postepeno povećavanje ili smanjenje - mimo procesa


Explanation:
Pojam se prevodi na sledeći način (malo je to složeniji pojam, naravno iz domena računarske tehnologije): "Pametno ispitivanje (ili pretraživanje) putem postepenog smanjivanja ili povećavanja slike (prikaza) na ekranu, ali mimo odvijanja bilo kakvog procesa, u smislu monitoringa (nadgledanja), pokretne slike (filma). Termin "scale" prevodi se kao skala, merna skala, razmera, stepen, stupanj, ali prevodi se, takodje, i malo drugačije, kao infinitiv: postepeno povećavati ili smanjivati, procenjivati.... "Scan" se prevodi, kao: motriti, ispitivati, pretražiti...očitati, ili u drugom obliku: ispitivanje, pretraživanje, motrenje...

Ninoslav Matijevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
smart scan scale-out processing
Obrada horizontalno proširivih sistema putem pametnog skeniranja


Explanation:
...ili horizontalno proširive arhitekture.

Example sentence(s):
  • Coraid, vodeći ponuđač horizontalno proširivih Eternet rešenja za skladištenje...
  • Coraid, a leading provider of scale-out Ethernet storage solutions...

    Reference: http://www.itipo.rs/sh/top_partner_novosti/novosti/829/Corai...
    https://www.hpcwire.com/off-the-wire/coraid-announces-support-sandisk-ssds/
Stevan Jevrić
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search