trickle-feed systems

Serbian translation: Sistemi napajanja niskim vrednostima napona (jednosmerne struje)

22:05 Jul 7, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / Oracle
English term or phrase: trickle-feed systems
The ODS may also be used as a source to load the data warehouse. As data warehousing loading techniques have become more advanced, data warehouses may have less need for ODS as a source for loading data. Instead, constant trickle-feed systems can load the data warehouse in near real time.
mimi10
Bosnia and Herzegovina
Serbian translation:Sistemi napajanja niskim vrednostima napona (jednosmerne struje)
Explanation:
Ovde se radi o napajanju računarskih uredjaja i mobilnih telefona prilično niskim vrednostima napona jednosmerne struje. Vrednost tog napona je konstantna tokom vremena napajanja. Primera radi, baterije kod većine mobilnih telefona pune se naponom vrednosti od oko 4,2 V. Ovde u tekstu to nije navedeno, ali reč je svakako o maloj količini energije napajanja, na šta upućuje sam termin - "trickle" (curenje; curiti, kapati). Inače, u opticaju je napon struje (napajanja), u vrednostima od 8V, 12V...
Selected response from:

Ninoslav Matijevic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sistemi napajanja niskim vrednostima napona (jednosmerne struje)
Ninoslav Matijevic
3системи непрекидног снабдевања малим количинама
Slobodan Kozarčić


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
системи непрекидног снабдевања малим количинама


Explanation:
https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/trick...

Или „дотока малих количинa...”

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sistemi napajanja niskim vrednostima napona (jednosmerne struje)


Explanation:
Ovde se radi o napajanju računarskih uredjaja i mobilnih telefona prilično niskim vrednostima napona jednosmerne struje. Vrednost tog napona je konstantna tokom vremena napajanja. Primera radi, baterije kod većine mobilnih telefona pune se naponom vrednosti od oko 4,2 V. Ovde u tekstu to nije navedeno, ali reč je svakako o maloj količini energije napajanja, na šta upućuje sam termin - "trickle" (curenje; curiti, kapati). Inače, u opticaju je napon struje (napajanja), u vrednostima od 8V, 12V...

Ninoslav Matijevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search