air-pot

Serbian translation: vazdušni ventil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air-pot
Serbian translation:vazdušni ventil

08:16 Aug 11, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / solar energy
English term or phrase: air-pot
Radi se o montaži solarnog sistema, odnosno solarnih kolektora-ploča:
delivery of 10 air-pots for roof mounting on end each collector circuit and descending pipe.

Hvala unaprijed.
Jelena BJELOVUK
vazdušni ventil
Explanation:
Solarni bojler 1.Kolektor 2.vazdušni ventil 3.odvod tople vode 4.dovod hladne vode 5.ventil 6.odvod iz kolektora 7.snadbevanje kolektora vodom 8.ispusti 9.ventil 10.sigurnosni ventil 11.toplotna pumpa 12.pomoćni pritisni venti 13.merač pritiska 14.priključni rezervoar 15.spiralna grejna cev 16.rezervoar 17.pomoćni grejač 18.regulator
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Gorane, hvala na odgovoru i vrlo korisnim linkovima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vazdušni ventil
Goran Tasic
4ekspanzioni sud
Fikrija Skarep
3bojler
Sunflowereen


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bojler


Language variant: grijalo vode, kotao

Explanation:
Air-pot je inače termos-boca, pa bi ovdje moglo biti neka vrsta bojlera.





    Reference: http://www.gorenjetiki.si/hr/14392
    Reference: http://www.gorenjetiki.si/en/5823
Sunflowereen
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala, Sunflowereen!


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ekspanzioni sud


Explanation:
Pošto su u pitanju solarni sistemi, onda je potrebno nešto u čemu će se oslobađati mehurići koji nastaju kada se hladna voda pretvara u toplu. Dakle, ne nešto u čemu će se voda zagrevati, već ono što će prikupljati "zaostatke" tog procesa, u ovom slučaju "air".

Fikrija Skarep
Canada
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
Notes to answerer
Asker: Hvala, Fikrija!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vazdušni ventil


Explanation:
Solarni bojler 1.Kolektor 2.vazdušni ventil 3.odvod tople vode 4.dovod hladne vode 5.ventil 6.odvod iz kolektora 7.snadbevanje kolektora vodom 8.ispusti 9.ventil 10.sigurnosni ventil 11.toplotna pumpa 12.pomoćni pritisni venti 13.merač pritiska 14.priključni rezervoar 15.spiralna grejna cev 16.rezervoar 17.pomoćni grejač 18.regulator

Example sentence(s):
  • Finally, as shown in fig. 4, the known air relief pipes can be used in connection with an air pot 7 where the bubbles can collect, and thus consequently be allowed to escape ei- ther via a bleeder screw 4 (or alternatively by means of an automatic bleeder

    Reference: http://www.montexel.com/modules.php?name=News&file=article&s...
    Reference: http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?IA=DK1999000513&wo=20000...
Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Gorane, hvala na odgovoru i vrlo korisnim linkovima!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search