cable tray

Serbian translation: kablovski regal

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cable tray
Serbian translation:kablovski regal
Entered by: Biljana Veselinovic

12:57 Oct 18, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
English term or phrase: cable tray
cable tray (300 mm and 150 mm)
Biljana Veselinovic
Serbia
kablovski regal
Explanation:

“Dictionary of Electrical Engineering
...
cable tray - a specialized form of raceway used to hold insulated electric power cables in a building.”
( http://filipinoengineer.org/portal/dictionary-mainmenu-72.ht... )


“Cablofil (Legrand - Predstavništvo za Srbiju i Crnu Goru)
...
To use metal cable tray
Koristiti metalni kablovski regal
...
Kada se Cablofil® "celicni žicani" kablovski regal uzemlji, on doprinosi povecanoj elektromagnetnoj kompatibilnosti elektricne instalacije.”
( http://www.cablofil.co.rs/content.aspx?page=118§ion=11&l... )


„REHAU sistem kablovskih regala
...
Za maXXimaLna rastojanja primenjuju se kablovski regali, kablovske police, rešetkasti regali sa pričvrsnim elementima. Optimalno rešenje za polaganje kablova na većim udaljenostima i sa većim opterećenjima kablova.“
( http://www.rehau.rs/gradevinarstvo/kucne.instalacije.i.siste... )

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-10-18 14:02:56 GMT)
--------------------------------------------------

“Cablofil (Legrand - Predstavništvo za Srbiju i Crnu Goru)
...
A). Kablovski regal će biti proizveden od čeličnih žica, međusobno zavarenih i savijenih u konačni oblik pre završne obrade.
...
iii) Širine : 50mm, 100mm, 150mm, 200mm, 300mm, 400mm 450mm, 500mm & 600mm za dubine od 30mm & 54mm.
iv) Širine : 100mm, 150mm, 200mm, 300mm 400mm & 500mm za dubine od 105mm & 150mm
( http://www.cablofil.co.rs/MediaLibrary/CABLOFIL SPEC srb.doc )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala puno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5kablovski regal
V&M Stanković
5pomoćna konstrukcija za kablove/nosač kablova
Goran Tasic


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
kablovski regal


Explanation:

“Dictionary of Electrical Engineering
...
cable tray - a specialized form of raceway used to hold insulated electric power cables in a building.”
( http://filipinoengineer.org/portal/dictionary-mainmenu-72.ht... )


“Cablofil (Legrand - Predstavništvo za Srbiju i Crnu Goru)
...
To use metal cable tray
Koristiti metalni kablovski regal
...
Kada se Cablofil® "celicni žicani" kablovski regal uzemlji, on doprinosi povecanoj elektromagnetnoj kompatibilnosti elektricne instalacije.”
( http://www.cablofil.co.rs/content.aspx?page=118§ion=11&l... )


„REHAU sistem kablovskih regala
...
Za maXXimaLna rastojanja primenjuju se kablovski regali, kablovske police, rešetkasti regali sa pričvrsnim elementima. Optimalno rešenje za polaganje kablova na većim udaljenostima i sa većim opterećenjima kablova.“
( http://www.rehau.rs/gradevinarstvo/kucne.instalacije.i.siste... )

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-10-18 14:02:56 GMT)
--------------------------------------------------

“Cablofil (Legrand - Predstavništvo za Srbiju i Crnu Goru)
...
A). Kablovski regal će biti proizveden od čeličnih žica, međusobno zavarenih i savijenih u konačni oblik pre završne obrade.
...
iii) Širine : 50mm, 100mm, 150mm, 200mm, 300mm, 400mm 450mm, 500mm & 600mm za dubine od 30mm & 54mm.
iv) Širine : 100mm, 150mm, 200mm, 300mm 400mm & 500mm za dubine od 105mm & 150mm
( http://www.cablofil.co.rs/MediaLibrary/CABLOFIL SPEC srb.doc )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 151
Grading comment
Hvala puno!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
2 mins
  -> hvala

agree  Natasa Djurovic
14 mins
  -> hvala

agree  Milan Djukić
2 hrs
  -> hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
5 hrs
  -> hvala

agree  ipv: agree
21 hrs
  -> hvala

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pomoćna konstrukcija za kablove/nosač kablova


Explanation:
ref. Rečnik industrijske elektrotehnike

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2009-10-18 15:13:48 GMT)
--------------------------------------------------

"ELVOD" proizvodi dva osnovna tipa nosaca:
- PNK- perforirani nosac kablova sirine 50,,100, 160, 200, 220, 300, 400, 500, i 600 mm, duzine 2 m, i
- RNK- resetkasti nosac kablova, sirine 200, 300, 400, 500 i 600 mm, duzine 2 m i pratecu opremu.

http://www.elvod.net/index.php?option=com_content&view=artic...


Perforirani nosači kablova svih veličina i oblika za optimalno sprovođenje kablova u svim oblastima električnih
instalacija: od kablova niske voltaže do napajanja energijom, od prenosa podataka do telekomunikacione mreže.

http://www.obo-bettermann.com/downloads/sr/kataloge/kts_rinn...

Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search