Bearing stiffener clicking

Serbian translation: ukrućenje rebra

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bearing stiffener
Serbian translation:ukrućenje rebra
Entered by: Marija Milosevic

21:27 Mar 17, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Steel structures
English term or phrase: Bearing stiffener clicking
Squareness at bearings:
Verticality of web at supports for components without bearing stiffeners

U pitanju su klase izvođenja kod čeličnih konstrukcija. Cela ova fraza mi nije jasna. Na šta se odnosi "bearing stiffener" I "at supports" (nosači ?!)?
Marija Milosevic
Serbia
ukrućenje rebra
Explanation:
to su limovi za ukrućenje rebra nosača

https://yamannvinci069.blogspot.rs/2015/11/what-is-bearing-s...
bearing stiffener = Load bearing web stiffener

U ovom kontekstu:
stiffener = ukrućenje
web = rebro

https://www.researchgate.net/profile/Miroslav_Marjanovic2/pu...
Укрућење ребра за прихватање срачунате реакције

http://www.radimpex.rs/downloads/spisak_novina_ms_1224.pdf
4) UKRUĆENJE REBRA ŠTAPA
Komanda za definisanje limova ukrućenja rebra I i [ profila. Program automatski oblikuje limove i generiše njihovu geometriju tako da se uklopi u geometriju profila čije se rebro ukrućuje. Ravan lima ukrućenja ne mora biti upravna na osu štapa.

(za potrebe proračuna, nosač/profil se zamenjuje štapom)
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Slika sa prve reference mi je trebala :-) Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ukrućenje rebra
Mira Stepanovic
3 -1nepokretan oslonac
Natasa Grubor


Discussion entries: 2





  

Answers


1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
bearing stiffener
nepokretan oslonac


Explanation:
prema građevinskom rječniku Branka Vukićevića
stiff bearing je nepokretan oslonac

a tako je i prema slikama iz referenci


    https://yamannvinci069.blogspot.ba/2015/11/what-is-bearing-stiffeners-describe-in.html
    https://www.quora.com/Where-are-bearing-stiffeners-provided-in-a-plate-girder-and-why
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hvala na odgovoru


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: Slažem se da je "stiff bearing" = "nepokretan oslonac" ali ovde se traži "bearing stiffener"
1 day 8 hrs

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bearing stiffener clicking
ukrućenje rebra


Explanation:
to su limovi za ukrućenje rebra nosača

https://yamannvinci069.blogspot.rs/2015/11/what-is-bearing-s...
bearing stiffener = Load bearing web stiffener

U ovom kontekstu:
stiffener = ukrućenje
web = rebro

https://www.researchgate.net/profile/Miroslav_Marjanovic2/pu...
Укрућење ребра за прихватање срачунате реакције

http://www.radimpex.rs/downloads/spisak_novina_ms_1224.pdf
4) UKRUĆENJE REBRA ŠTAPA
Komanda za definisanje limova ukrućenja rebra I i [ profila. Program automatski oblikuje limove i generiše njihovu geometriju tako da se uklopi u geometriju profila čije se rebro ukrućuje. Ravan lima ukrućenja ne mora biti upravna na osu štapa.

(za potrebe proračuna, nosač/profil se zamenjuje štapom)

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 240
Grading comment
Slika sa prve reference mi je trebala :-) Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search