sealing building envelope

Serbian translation: zaptivanje omotača zgrade

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sealing building envelope
Serbian translation:zaptivanje omotača zgrade
Entered by: Radica

11:51 Mar 20, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / betonske konstrukcije
English term or phrase: sealing building envelope
faza tokom izvođenja radova
Radica
zaptivanje omotača zgrade
Explanation:

Društvo mašinskih i elektrotehničkih inženjera i tehničara Srbije
- Zaptivanje omotača zgrada sa korisnom površinom, većom od od 5000 m2, koja je potpuno ili delimično klimatizovana, proverava se probom prema standardu SIST EN 13829 (Q50ST – zaključno sa površinom poda prizemlja), ili merenjem indeksa propustljivosti vazduha (Q50/S).
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...


DuPont
- Tyvek® zaptivna traka za bolje zaptivanje omotača zgrade
http://www.dupont.rs/products-and-services/construction-mate...
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zaptivanje omotača zgrade
Natasa Stankovic
4dihtovanje ovojnice zgrade
Elio Verbanac


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dihtovanje ovojnice zgrade


Explanation:
Fasada time nije samo estetska i funkcionalna ovojnica zgrade, već nudi i projekcijsku površinu za reklamne poruke, te je time nezamenljivo „lice“ svake građevine.

http://www.gradjevinarstvo.rs/vesti/4501/810/odrzana-konfere...

Elio Verbanac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zaptivanje omotača zgrade


Explanation:

Društvo mašinskih i elektrotehničkih inženjera i tehničara Srbije
- Zaptivanje omotača zgrada sa korisnom površinom, većom od od 5000 m2, koja je potpuno ili delimično klimatizovana, proverava se probom prema standardu SIST EN 13829 (Q50ST – zaključno sa površinom poda prizemlja), ili merenjem indeksa propustljivosti vazduha (Q50/S).
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...


DuPont
- Tyvek® zaptivna traka za bolje zaptivanje omotača zgrade
http://www.dupont.rs/products-and-services/construction-mate...

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 75
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search