head restraint

Serbian translation: nosiva (potporna) sidra (ankeri)

06:19 Oct 26, 2019
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / opšte
English term or phrase: head restraint
Head Restraints provide simple support to the top of a masonry panel by transferring lateral load (usually wind or internal pressure load) from the masonry to the primary structure, whilst allowing some vertical deflection (movement) in the frame in relation to the top of the wall.
Radica
Serbian translation:nosiva (potporna) sidra (ankeri)
Explanation:
Sidra za kamene fasade (ankeri) nosiva-pomoćna
"Koriste se za ugradnju kamenih - granitnih ploča kod oblaganja pročelja i izrade ventilirajućih fasada. Ovaj tip sidra omogućuje brzu i jeftinu ugradnju ploča u vertikalnoj i horizontalnoj izvedbi."
http://www.leo-inox.hr/?p=sidra_za_kamen

Na osnovu poređenja sa istim sajtom na nemački, deo "Rückhalteanker" bi trebao da bude "potporni anker":
https://www.ancon.ch/produkte/mauerwerkanker-und-ruckhaltean...

https://hr.glosbe.com/de/hr/Rückhalt

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-10-26 16:05:45 GMT)
--------------------------------------------------

Mala ispravka...
"nosivo (potporno) sidro (anker)"
Selected response from:

Dragana Samardžijević
Grading comment
hvala!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gornje ukleštenje
Natasa Stankovic
3nosiva (potporna) sidra (ankeri)
Dragana Samardžijević


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nosiva (potporna) sidra (ankeri)


Explanation:
Sidra za kamene fasade (ankeri) nosiva-pomoćna
"Koriste se za ugradnju kamenih - granitnih ploča kod oblaganja pročelja i izrade ventilirajućih fasada. Ovaj tip sidra omogućuje brzu i jeftinu ugradnju ploča u vertikalnoj i horizontalnoj izvedbi."
http://www.leo-inox.hr/?p=sidra_za_kamen

Na osnovu poređenja sa istim sajtom na nemački, deo "Rückhalteanker" bi trebao da bude "potporni anker":
https://www.ancon.ch/produkte/mauerwerkanker-und-ruckhaltean...

https://hr.glosbe.com/de/hr/Rückhalt

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2019-10-26 16:05:45 GMT)
--------------------------------------------------

Mala ispravka...
"nosivo (potporno) sidro (anker)"

Dragana Samardžijević
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 31
Grading comment
hvala!

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gornje ukleštenje


Explanation:

B. Vukičević, Građevinski rečnik:
restrained - 1. ograničen; uklešten
restrained wall - uklešten zid
restraint - 1. oslonac koji ograničava deformaciju (pomeranje ili rotaciju); 2. ukleštenje, elastično ukleštenje (sta.)
restraint moment - momenat ukleštenja

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 127




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search