fixings

Serbian translation: pričvršćenje, elementi za pričvršćivanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fixings
Serbian translation:pričvršćenje, elementi za pričvršćivanje
Entered by: Natasa Stankovic

12:07 Oct 28, 2019
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / zastakljivanje
English term or phrase: fixings
Internal glazing; single glazed; including single rabbet steel frame; including all necessary fixings and accessories
Radica
pričvršćenje, elementi za pričvršćivanje
Explanation:

Институт за стандардизацију Србије
SRPS EN 13124-1:2008
Наслов на српском језику
Prozori, vrata i zastori - Otpornost na eksploziju - Metoda ispitivanja - Deo 1: Cev za ispitivanje udarnim talasom
Апстракт на српском језику
- Ovim standardom obuhvaćeno je ispitivanje kompletne jedinice uključujuči ispune, okvire i pričvršćenje.
Апстракт на енглеском језику
- This European Standard covers only the behaviour of the complete unit including infill, frame and fixings as tested.
https://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=1898...


Институт за стандардизацију Србије
SRPS EN 14190:2017
Наслов на српском језику
Proizvodi od naknadno dorađenih gipsanih ploča — Definicije, zahtevi i metode ispitivanja
Апстракт на српском језику
- Ova dorada može da obuhvati sečenje, bušenje, profilisanje ivica, dekorisanje i prevlačenje membranskim slojevima od drugih materijala za funkcionalne i dekorativne potrebe, kao i elemente za pričvršćivanje, uključujući i nosače, na primer za pregradne zidove.
Апстракт на енглеском језику
- Reprocessing may include cutting, perforating, edge profiling, decorating and laminating membranes of other materials for functional or decorative purposes, attaching fixings including supports e.g. for partitions.
https://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=6142...
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pričvršćenje, elementi za pričvršćivanje
Natasa Stankovic
3Ексери и вијци
Slobodan Kozarčić
3vijci (sa tiplom)
Dragana Samardžijević


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vijci (sa tiplom)


Explanation:
Po slici sa ovog sajta za "frame fixings":
https://www.screwfix.com/c/screws-nails-fixings/frame-fixing...

Slike "fixings":
https://www.bing.com/images/search?q=fixings&FORM=HDRSC2

Rekla bih da su u pitanju "vijci sa tiplom":
http://www.jurcec.hr/index.php?option=com_content&view=categ...

Dragana Samardžijević
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 31

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ексери и вијци


Explanation:
https://www.collinsdictionary.com/us/dictionary/english/fixi...

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pričvršćenje, elementi za pričvršćivanje


Explanation:

Институт за стандардизацију Србије
SRPS EN 13124-1:2008
Наслов на српском језику
Prozori, vrata i zastori - Otpornost na eksploziju - Metoda ispitivanja - Deo 1: Cev za ispitivanje udarnim talasom
Апстракт на српском језику
- Ovim standardom obuhvaćeno je ispitivanje kompletne jedinice uključujuči ispune, okvire i pričvršćenje.
Апстракт на енглеском језику
- This European Standard covers only the behaviour of the complete unit including infill, frame and fixings as tested.
https://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=1898...


Институт за стандардизацију Србије
SRPS EN 14190:2017
Наслов на српском језику
Proizvodi od naknadno dorađenih gipsanih ploča — Definicije, zahtevi i metode ispitivanja
Апстракт на српском језику
- Ova dorada može da obuhvati sečenje, bušenje, profilisanje ivica, dekorisanje i prevlačenje membranskim slojevima od drugih materijala za funkcionalne i dekorativne potrebe, kao i elemente za pričvršćivanje, uključujući i nosače, na primer za pregradne zidove.
Апстракт на енглеском језику
- Reprocessing may include cutting, perforating, edge profiling, decorating and laminating membranes of other materials for functional or decorative purposes, attaching fixings including supports e.g. for partitions.
https://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=6142...


Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 127
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
1 hr
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic
6 days
  -> Hvala!

agree  Dragana Samardžijević: Elementi za pričvršćivanje zaista najlepše leži.
6 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search