staff augmentation

Serbian translation: proširenje tima (u cilju jačanja kapaciteta osoblja)

19:42 Feb 10, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering / construction risk management
English term or phrase: staff augmentation
XXX is a leading international construction consulting firm that provides supervision, construction management, rehabilitation, program and project management, project monitoring, cost engineering and estimating, quality assurance, inspection, scheduling, claims analysis, innovative dispute resolution and staff augmentation services to public and private clients involved in major capital programs and construction projects worldwide.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbian translation:proširenje tima (u cilju jačanja kapaciteta osoblja)
Explanation:

Staff augmentation is an outsourcing strategy which is used to staff a project and respond to the business objectives.
https://en.wikipedia.org/wiki/Staff_augmentation

Glavni cilj je jačanje kapaciteta preduzetnika u proširenju njihovog tima, u zahtevnom procesu selekcije novih radnika, u razvoju i vođenju njihovog tima, tako da učesnici steknu veštine u pisanju poslovnog plana za dobijanje sredstava za nove zaposlene, pri selekciji i vođenju intervjua za posao, timskom razvoju, liderstvu, komunikacionim veštinama, a sve u cilju da njihov posao postane održiv i uspešan.
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/100120/100120-vest15.ht...

Cilj projekta je opisivanje domaćih i odomaćenih sorti voća i vinove loze i određivanje njihovih održavaoca. Takođe, predviđeno je i unapređenje kapaciteta osoblja Odseka...
http://www.minpolj.gov.rs/otvaranje-tvining-projekta-za-unap...

Projekti jačanja kapaciteta u području mladih imaju za cilj:
- poticati suradnju i razmjenu među državama sudionicama u programu i partnerskim zemljama...
https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/opportunities/o...
Selected response from:

Dragana Samardžijević
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1proširenje tima (u cilju jačanja kapaciteta osoblja)
Dragana Samardžijević
4usluge procene/poboljšanja kadrovskih kapaciteta
Milica Radojičić
3Привремено проширење стручног тима
Slobodan Kozarčić


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usluge procene/poboljšanja kadrovskih kapaciteta


Explanation:
Procena postojećih kadrovskih kapaciteta i analiza istih, moguća rešenja za unapređenje, analiza kadrova koji nedostaju kako bi se uspešno završio posao

Milica Radojičić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
proširenje tima (u cilju jačanja kapaciteta osoblja)


Explanation:

Staff augmentation is an outsourcing strategy which is used to staff a project and respond to the business objectives.
https://en.wikipedia.org/wiki/Staff_augmentation

Glavni cilj je jačanje kapaciteta preduzetnika u proširenju njihovog tima, u zahtevnom procesu selekcije novih radnika, u razvoju i vođenju njihovog tima, tako da učesnici steknu veštine u pisanju poslovnog plana za dobijanje sredstava za nove zaposlene, pri selekciji i vođenju intervjua za posao, timskom razvoju, liderstvu, komunikacionim veštinama, a sve u cilju da njihov posao postane održiv i uspešan.
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/100120/100120-vest15.ht...

Cilj projekta je opisivanje domaćih i odomaćenih sorti voća i vinove loze i određivanje njihovih održavaoca. Takođe, predviđeno je i unapređenje kapaciteta osoblja Odseka...
http://www.minpolj.gov.rs/otvaranje-tvining-projekta-za-unap...

Projekti jačanja kapaciteta u području mladih imaju za cilj:
- poticati suradnju i razmjenu među državama sudionicama u programu i partnerskim zemljama...
https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/opportunities/o...

Dragana Samardžijević
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 31
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Delibasic
1 day 11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Привремено проширење стручног тима


Explanation:
https://www.daxx.com/blog/development-trends/what-is-staff-a...
https://existek.com/blog/staff-augmentation-vs-managed-servi...

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search