flush plasterboard

Serbian translation: gipsane obloge u jednoj ravni

13:28 Oct 30, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / gips ploče
English term or phrase: flush plasterboard
Include all framing and furring, linings of flush plasterboard, fixings,
Radica
Serbian translation:gipsane obloge u jednoj ravni
Explanation:

linings of flush plasterboard - gipsane obloge u jednoj ravni
oblaganje zidova/plafona gipsanim pločama može biti u jednoj/istoj ili različitim ravnima (npr. obloga krovne kosine/obloga vertikalnog zida)
flush = at the same level/even (u istoj ravni sa nečim)

Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3gipsane obloge u jednoj ravni
milena beba
3 -3фиксиране (на рам) гипсане плоче
Slobodan Kozarčić


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -3
фиксиране (на рам) гипсане плоче


Explanation:
https://www.pelican.co.za/product-category/ceilings/flush-pl...
http://www.cps.co.tz/products/ceiling-solutions/flush-plaste...
https://www.golaxcentar.rs/gips-ploce/

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: the part about the plasterboard being "flush" is conspicuous by its absence.
22 hrs

disagree  gavrilo: Ово ти је баш накарадна конструкција на српском језику, језички би било исправно само 'гипсане плоче фиксиране (на рам)' – не улазећи и у коректност превода.//Ово је само колегијална добронамерна језичка поука, нема ту шта да се расправља - све је јасно!
22 hrs

disagree  Mira Stepanovic: Ovde je bitan izraz "flush" - nažalost mislite da je samo bitan pravopis - izgleda da to jedino znate - značenje je po vama koliko se može videti od sekundarnog značaja.
3 days 12 hrs

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
gipsane obloge u jednoj ravni


Explanation:

linings of flush plasterboard - gipsane obloge u jednoj ravni
oblaganje zidova/plafona gipsanim pločama može biti u jednoj/istoj ili različitim ravnima (npr. obloga krovne kosine/obloga vertikalnog zida)
flush = at the same level/even (u istoj ravni sa nečim)



milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gavrilo: или: 'гипс-картонске плоче' уместо 'гипсане облоге' :-) // мислим да се уклапа и са 'linings', у ширем контексту би могло бити: linings of flush plasterboard > облоге од гипс-картонских плоча у (истој) равни – то сам хтео да кажем :-)
5 hrs
  -> Naravno, mogu i gipsane ploče ali sa-obloge od- ispred, jer 'linings' ne može da se ignoriše :) Hvala//Agree:)

agree  Daryo: (u istoj ravni sa nečim) n.pr. sa okvirom
6 hrs
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic: "obloge gipsanih ploča u ravni".
3 days 16 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search