furring channel

Serbian translation: потконструкција (профили) за облагање (зидова и плафона)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:furring channel
Serbian translation:потконструкција (профили) за облагање (зидова и плафона)
Entered by: gavrilo

13:54 Oct 30, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / oblaganje zidova gips pločama
English term or phrase: furring channel
https://buyercenter.tradechina.com/product/Furring-channel-m...
Radica
потконструкција (профили) за облагање (зидова и плафона)
Explanation:
Furring Channel for Walls and Ceilings
Economical hat-shaped framing component used to “furr” out ceilings and masonry walls.
https://www.clarkdietrich.com/products/drywall-framing/furri...

Облагање потконструкције гипскартонским плочама је једнослојно и попречно у односу на смер монтажних профила. Спојеве плоча обрадити масом за испуну спојева гипскартонских плоча са бандаж траком.
https://starisajt.zuov.gov.rs/dokumenta/prirucnici_matura 20...
Selected response from:

gavrilo
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4потконструкција (профили) за облагање (зидова и плафона)
gavrilo
3 -2метални профили отпорни на влагу
Slobodan Kozarčić


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
метални профили отпорни на влагу


Explanation:
https://dikem.rs/proizvod/metalni-profili-otporni-na-vlagu-c...

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: Ne radi se o profilima otpornim na vlagu... /reče čovek sa znanjem jezika stečenim na radničkom univerzitetu... ;-)
12 hrs
  ->  Да не мислим тако не бих ово ставио. Потпуна је бесмислица навођење енг. објашњења траженог израза. Овде се тражи СРПСКИ превод. Ко то није схватио, не треба да учествује у расправи.

disagree  gavrilo: Нема то баш никакве везе са влагом! BTW, могао би да будеш бар мало пристојнији у комуникацији са колегама/колегиницама, поготову када су за ову проблематику далеко образованији и меродавнији од тебе и некаквог твог 'мишљења'. ;-)
1 day 37 mins
  -> То ми каже неко ко није имао толико пристојности да се исправно представи? Што се тиче мог образовања, ти си најмање меродаван за то. Види се и по правопису вас веселог друштва минусара и академика.

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
потконструкција (профили) за облагање (зидова и плафона)


Explanation:
Furring Channel for Walls and Ceilings
Economical hat-shaped framing component used to “furr” out ceilings and masonry walls.
https://www.clarkdietrich.com/products/drywall-framing/furri...

Облагање потконструкције гипскартонским плочама је једнослојно и попречно у односу на смер монтажних профила. Спојеве плоча обрадити масом за испуну спојева гипскартонских плоча са бандаж траком.
https://starisajt.zuov.gov.rs/dokumenta/prirucnici_matura 20...

gavrilo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search