beauty regime

Serbian translation: režim održavanja lepote / režim lepote

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beauty regime
Serbian translation:režim održavanja lepote / režim lepote
Entered by: Bogdan Petrovic

13:07 Mar 11, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: beauty regime
Which kind of razor would suit your lifestyle and beauty regime best?

Pada mi napamet "nega tela" ili nešto slično
Bogdan Petrovic
Serbia
režim održavanja lepote / režim lepote
Explanation:
Režim se često upotrbljava kada je reč o lepoti, izgledu... Najčešći primer je režim ishrane.

Što se vašeg prevoda tiče, predlažem režim održavanja lepote ili samo režim lepote.

Nekoliko referenci za oba predloga
Ishrana je sastavni deo našeg režima za održavanje lepote.
http://naxi.uzivobeograd.com/page/category/moda-i-lepota/50

Xreme Lashes® pojednostavljuju Vaš režim održavanja lepote...
http://www.beauty.rs/nadogradnja_trepavica.html

Nema ničeg lošeg u ubacivanju proizvoda drugih kuća u režim lepote, čak i ako preferirate određeni brend.
http://www.stil-magazin.com/clanak/broj-156-1-mart-2010/mito...

Takav dnevni režim lepote podrazumeva čak 13 tretmana, od kojih neki sadrže više od 20 različitih sastojaka.
http://serbianforum.org/klub-za-zene/43967-otrovna-lepota.ht...
Selected response from:

Daniela Slankamenac
Serbia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5režim održavanja lepote / režim lepote
Daniela Slankamenac
3 +1način njegovanja
Tatjana Momirović


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
način njegovanja


Explanation:
način njegovanja

Tatjana Momirović
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Nikolić: jako lijepo sklopleno
56 mins
  -> hvala kolegice :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
režim održavanja lepote / režim lepote


Explanation:
Režim se često upotrbljava kada je reč o lepoti, izgledu... Najčešći primer je režim ishrane.

Što se vašeg prevoda tiče, predlažem režim održavanja lepote ili samo režim lepote.

Nekoliko referenci za oba predloga
Ishrana je sastavni deo našeg režima za održavanje lepote.
http://naxi.uzivobeograd.com/page/category/moda-i-lepota/50

Xreme Lashes® pojednostavljuju Vaš režim održavanja lepote...
http://www.beauty.rs/nadogradnja_trepavica.html

Nema ničeg lošeg u ubacivanju proizvoda drugih kuća u režim lepote, čak i ako preferirate određeni brend.
http://www.stil-magazin.com/clanak/broj-156-1-mart-2010/mito...

Takav dnevni režim lepote podrazumeva čak 13 tretmana, od kojih neki sadrže više od 20 različitih sastojaka.
http://serbianforum.org/klub-za-zene/43967-otrovna-lepota.ht...

Daniela Slankamenac
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
3 mins
  -> Hvala Miro!

agree  Vesna Maširević: Možda i "režim ulepšavanja". U svakom slučaju reč "režim" je nešto što ovde, iz više razloga, savršeno pristaje ;)
19 mins
  -> Hvala:-)

agree  zoe1
3 hrs
  -> Hvala Zoe!

agree  Natasa Djurovic
6 hrs
  -> Hvala Nataša!

agree  Jasmina Zivanovic
22 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search