toiletries

Serbian translation: kozmetički proizvodi/proizvodi za negu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toiletries
Serbian translation:kozmetički proizvodi/proizvodi za negu
Entered by: Mira Stepanovic

15:12 Mar 16, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / shaving
English term or phrase: toiletries
Keeping beautifully smooth skin is a must. That's why we've developed a range of toiletries to help you get gorgeous skin.
With active ingredients to help with firmer and smoother skin plus natural vitamins to protect and renew, you'll want to show off your skin all year round.
Bogdan Petrovic
Serbia
kozmetički proizvodi
Explanation:
http://www.kozmodet.rs/o-nama.html
- COLIPA pridružen član značajnog evropskog udruženja za kozmetičke i parfemske proizvode (The European Cosmetic Toiletry and Perfumery Association).

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2012-03-16 15:23:05 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da bi i "kozmetički preparati" bilo sasvim prihvatljivo u ovom kontekstu.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala! Ja na kraju pitao klijenta i oni aminovali. Ali nisu ni oni bili decidni niti se udubljivali, samo su rekli "stavi to" i ja stavio. Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2toaletni artikli
Dragomir Perovic
4 +2kozmetički proizvodi
Mira Stepanovic
3 +2sredstvo za higijenu / sredstvo za odrzavanje higijene
ikss
3 +1proizvodi za negu
Vesna Maširević
5 -1kozmetički preparat
Milena Nikolić
Summary of reference entries provided
Razlika između kozmetike i toaletnih artikala/sredstva za higijenu
Goran Tasic

Discussion entries: 11





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kozmetički proizvodi


Explanation:
http://www.kozmodet.rs/o-nama.html
- COLIPA pridružen član značajnog evropskog udruženja za kozmetičke i parfemske proizvode (The European Cosmetic Toiletry and Perfumery Association).

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2012-03-16 15:23:05 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da bi i "kozmetički preparati" bilo sasvim prihvatljivo u ovom kontekstu.

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala! Ja na kraju pitao klijenta i oni aminovali. Ali nisu ni oni bili decidni niti se udubljivali, samo su rekli "stavi to" i ja stavio. Hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević: http://www.nevena.co.rs/naslovna.html http://www.mojrad.net/pregled_teksta.php?id=11890LScCNBSwgai... http://www.kremasica.com/kremasicin-kutak/627-desifrovanje-e...
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Jasmina Zivanovic
3 hrs
  -> Hvala!

agree  holland22: Radio sam za jedan sajt koji se bavi ugostiteljstvom i oni su trazili da se ovo prevodi kao 'toaletni pribor', ali cini mi se da je u ovom kontekstu 'kozmetički preparati' najbolje resenje..
8 hrs
  -> Hvala! Da, kozmetički preparati/proizvodi obzirom da su u pitanju aktivni gelovi i pene.

disagree  Goran Tasic: http://www.luggageguides.com/articles/3526/differences-betwe...
15 hrs
  -> U ovom konkretnom kontekstu je kozmetički proizvod/preparat najbolje rešenje bez obzira na razliku koju ističete jer navedeno ne obuhvata ono što čini tu razliku, v. konkretan tekst u celosti na internetu tj. na šta se toiletries u tom tekstu odnosi.

neutral  ikss: Uh, kakav elaborat! Ne zamerite, ali izguih volju da ga procitam na prvi pogled :)...ipak sam ga procitala. Meni se cini da Vama promice cinjenica da se kolega Tasic ne slaze sa vama. Eto, moze on da nam resi dilemu, da ne trosimo dragoceno vreme. :)
19 hrs
  -> Ne zameram nipošto, nisam ni očekivala da ćete se rado udubiti u problem. :) Ma ne sekrajte se, ne promiče mi, déjà vu, znam da se on nikada i nipošto ne bi samnom složio. :) Ali zato tekst koji je naveo ide meni u prilog. :)

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sredstvo za higijenu / sredstvo za odrzavanje higijene


Explanation:
http://www.merriam-webster.com/dictionary/toiletry

http://translate.google.com/#en|sr|toiletry

ikss
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic: može i tako
14 hrs
  -> Hvala!

neutral  Mira Stepanovic: U ovom konkretnom slučaju se ne radi o sredstvima za održavanje higijene već o kozmetičkim proizvodima/preparatima http://wilkinsonsword.co.uk/women/showroom/gels_mousses Activ Gels and Mousses ne služe za održavanje higijene
14 hrs
  -> Hvala!

agree  Milena Nikolić
15 hrs
  -> Hvala!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
kozmetički preparat


Explanation:
ili proizvod, naravno

Milena Nikolić
Native speaker of: Native in MontenegrinMontenegrin, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  holland22
2 hrs

disagree  Goran Tasic: http://www.luggageguides.com/articles/3526/differences-betwe...
9 hrs

disagree  Dragomir Perovic: Merriam-Webster http://www.merriam-webster.com/dictionary/toiletry plural toiletries Definition of TOILETRY : an article or preparation (as toothpaste, shaving cream, or cologne) used in cleaning or grooming oneself —usually used in plural
10 hrs
  -> ok, shvatila sam. Ne treba mi još 10 linkova. :)

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
toaletni artikli


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2012-03-16 15:38:54 GMT)
--------------------------------------------------

IT > articoli da toeletta
FR > articles de toilette
DE > Toilettenartikel

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2012-03-16 15:41:09 GMT)
--------------------------------------------------

ili
> toaletni proizvodi

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2012-03-16 15:53:51 GMT)
--------------------------------------------------

Basic toiletries are offered at most hotels such as:

small bar of soap - 1 for sink and 1 for bath
disposable shower cap
small bottle of moisturizer
small bottles of shampoo and conditioner
toilet paper
box of tissue
disposable shoe polishing cloth


--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2012-03-17 07:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

Merriam-Webster
http://www.merriam-webster.com/dictionary/toiletry
plural toi·let·ries
Definition of TOILETRY
: an article or preparation (as toothpaste, shaving cream, or cologne) used in cleaning or grooming oneself —usually used in plural

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic: ili drogerijska roba: http://slavicnet.com/pls/cgi/web3.new_search?in_word=roba&di...
16 mins
  -> Hvala!

neutral  Mira Stepanovic: Konkretni proizvodi spadaju u kozmetiku kao što je kolega Tasić lepo objasnio u referenci: http://wilkinsonsword.co.uk/women/showroom/gels_mousses Activ Gels and Mousses
15 hrs

agree  ikss: Koliko sam ja razumela, kolega Tasic uopste nije u svijoj referenci objasnio to sto vi tvrdite, Miro. Je l ovde meni nesto promice?
18 hrs
  -> I ja se slažem sa Vama!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
proizvodi za negu


Explanation:
Da još malo začinimo priču :)

http://www.henkel.rs/brendovi-i-resenja/beauty-and-personal-...
Naš sektor za kozmetiku i ličnu higijenu razvija, proizvodi i prodaje širom sveta brojne uspešne visokokvaitetne proizvode za kozmetiku i negu tela, koji se mogu svrstati u sledeće kategorije: proizvodi za bojenje, oblikovanje i negu kose, proizvodi za negu tela, oralna higijena i deo proizvodi.

http://www.lorealparis.rs/_sr/_rs/beauty-filter/index.aspx?c...
Nega kože Men Expert Hydra Sensitive gel za brijanje


Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: Može i ovako. :)
51 mins
  -> :)




Reference comments


15 hrs peer agreement (net): +2
Reference: Razlika između kozmetike i toaletnih artikala/sredstva za higijenu

Reference information:
In fact, toiletries refer to more items than cosmetics, though people tend to think they embody the same things.
Here you will get well prepared with detailed embodiments of both cosmetics and toiletries.-

Cosmetics:

Lipstick, lip gloss, lip lotion, lip conditioner and lip primer

Facial cream, facial powder, facial concealer, facial moisturizer and blush

Eyeliner, eye brow pencil, eyeshadow, eye cream, eye shimmer, double eyelid maker

Mask, cosmetics remover, mascara and massage cream

Nail polish, nail clipper, nail file

Body cream, skin lotion, skin moisturizer and perfume

Popular Brands: Maybelline, Revlon, MAC, Benefit, L'Oreal, B&B, Avon, Shiseido, Biotherm, Garnier, Vichy, and Anna Sui.


- Toiletries:

Besides above mentioned, there are:

Toothbrush, toothpaste, dental floss

Shampoo, body wash, soap, facial cleanser and facial soap

Facial tissue, washcloth, toilet paper, Q-tips

Razor, shaving cream, shaving lotion

Hair dryer, hair conditioner, hair brush, comb and mirror

Popular Brands: Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Unilever, Global Gillette, and Henkel.


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-03-17 08:35:27 GMT)
--------------------------------------------------

Kozmetički proizvodi služe za ulepšavanje tela, a "toaletry" za negovanje tela. Nakon brijanja se koža neguje, a ulepšana je time što je obrijana. Čak je i Global Gillette stavljen u popularne brendove za toaletry, a ne za kozmetiku (št se vidi iz moje navedene reference).

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2012-03-17 09:08:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ja koliko znam Gillette nikada nije proizvodio karmine, maskare, šminke, itd. Osnovna delatnost ovog brenda je održavanje lične higijene (koja se vrši u kupatilu, otuda i toaletry termin u engleskom jeziku), a napoznatiji su po svojim brijačima. E sada, što su u brijače stavili razne dodatke za omekšavanje, hidrataciju, itd. kože, to je samo jedan dodatni plus u celoj priči marketinga.

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Mira Stepanovic: Hvala na potvrdi mog odgovora! Vaš tekst: Cosmetics: Body cream, skin lotion, skin moisturizer; konkretan tekst: http://wilkinsonsword.co.uk/women/showroom/gels_mousses Activ Gels & Mousses Keeping beautifully smooth skin is a must. That's why ...
31 mins
agree  Dragomir Perovic: Slažem se! Ovde se radi o terminu - Toiletries: Besides above mentioned, there are: Toothbrush, toothpaste, dental floss Shampoo, body wash, soap, facial cleanser and facial soap Facial tissue, washcloth, toilet paper, Q-tips Razor, shaving cream, sh
2 hrs
  -> Tako je, Dragomire.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search