skin barrier integrity

Serbian translation: otpornost površinskog sloja kože

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skin barrier integrity
Serbian translation:otpornost površinskog sloja kože
Entered by: Dita Durango

00:01 Feb 13, 2014
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: skin barrier integrity
u pitanju je jedno od svojstava kreme za lice

Features:
- returns to the skin barrier integrity, hindering the water loss.
Dita Durango
Serbia
otpornost površinskog sloja kože
Explanation:
Formiranjem i održavanjem zaštitnog sloja koža ne gubi vlagu.
Selected response from:

Sanja S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1integritet kožne barijere
sofijana
4otpornost površinskog sloja kože
Sanja S.
4vraća koži integritet barijere
LogosART
4odrzava odbrambeni mehanizam koze
Lidija Lazic


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odrzava odbrambeni mehanizam koze


Explanation:
barrier integrity bih ovde prevela kao odbrambeni mehanizam

Lidija Lazic
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala na pomoci!


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vraća koži integritet barijere


Explanation:
„Kada se ta zaštita izgubi, a integritet barijere kože je poremećen, koža postaje suva – što znači da može da ispuca, oljušti se, svrbi, izgori, ili može da se desi kombinacija ovih simptoma. A to može učiniti da izgledate starije.
http://www.svevesti.com/a218799-saveti-za-lepotu-koje-svaka-...


--------------------------------------------------
Note added at 45 min (2014-02-13 00:47:07 GMT)
--------------------------------------------------

Kozmetika s posebnom namjenom
Kozmetika s posebnom namjenom razvila se kao prihvatljiva komplementarna terapija koja produžuje latentne faze bez neugodnih simptoma. Ljekarnici danas imaju napretek kvalitetnih kozmetskih pripravaka koji mogu pozitivno djelovati ne samo na simptome, nego i na psihološko stanje pacijenta. U ljekarničkoj praksi gotovo su svakodnevni upiti za kozmetičke pripravke koji će umiriti kožu s atopijskim dermatitisom, olakšati pacijentu svrbež i obnoviti narušeni integritet barijere.

Kod pacijenata koji boluju od atopijskog dermatitisaznačajno su reducirani ceramidi, pa je relipidacija jedan od osnovnih smjerova kozmetske terapije. Primijećeno je da se u atopiji čak sintetiziraju i abnormalni, neuobičajeni podtipovi ceramida koji narušavaju integritet barijere. Stoga je kozmetska suplementacija kože ceramidima važan čimbenik u terapiji atopije, koji uz skvalene i omega masne kiseline značajno pomažu u obnavljanju barijere kože, te se smanjuje mogućnost nastanka sekundarnih infekcija.
http://www.inpharma.hr/index.php/news/30/18/Ljekarnicka-pers...


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
Notes to answerer
Asker: Hvala!


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
integritet kožne barijere


Explanation:
"SKIN BARRIERVeoma visok procenat biotina, niacina i pantotenske kiseline u kombinaciji sa kompleksom cink - linolenske kiseline umanjuju gubitak vode putem kože i jačaju integritet kožne barijere."

takođe:
"Transepidermalni gubitak vlage (procena integriteta kožne barijere) određen je pre ispitivanja, kao i nakon uklanjanja 5. i 10. trake. "


    Reference: http://www.royalvet.co.rs/shop/royal-canin/veterinarske-dije...
    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CC8QFjAB&url=http%3A%2F%2Fwebserver.rcub.bg.ac.rs%2FpublicFileD
sofijana
Serbia
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: Hvala puno!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Dragojevic-Keser
4 days
  -> Hvala!

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otpornost površinskog sloja kože


Explanation:
Formiranjem i održavanjem zaštitnog sloja koža ne gubi vlagu.


    Reference: http://www.dove-srbija.com/sr/ArticlePopup.aspx?ID=tcm:394-6...
    Reference: http://www.niveamen.rs/vodic-za-musku-negu/lice/reakcija-koz...
Sanja S.
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala puno!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search