immersive learning

Serbian translation: imerzivno učenje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:immersive learning
Serbian translation:imerzivno učenje
Entered by: Bogdan Petrovic

20:21 Mar 20, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: immersive learning
The objective in immersive learning is to create an experience where natural behaviors will surface time and again through multiple iterations, which are subsequently followed by reflective conversations that trigger realizations. These realizations lead to change as players acknowledge that their behaviors are counterproductive for the objective they are trying to achieve.
Bogdan Petrovic
Serbia
imerzivno učenje
Explanation:
1. Imerzivno učenje - http://www.institut.edu.rs/primena-virtuelne-realnosti-u-nas...

2. Imerzivno, kao pojam u kontekstu virtuelne realnosti - http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=1451-20921702205S
Selected response from:

Nebojša Mihaljević
Serbia
Grading comment
Hvala! Daleko je od idealnog, ali sam na kraju presekao posle konsultacije sa klijentom
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2učenje primenom virtuelnog okruženja
milena beba
4imerzivno učenje
Nebojša Mihaljević
5 -1уроњено учење
gavrilo
4sveobuhvatno učenje
LogosART
Summary of reference entries provided
sveobuhvatno učenje
LogosART

  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sveobuhvatno učenje


Explanation:
sveobuhvatno učenje

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
učenje primenom virtuelnog okruženja


Explanation:

Interaktivne simulacije i virtuelna okruženja omogućavaju proces učenja kroz praktičnu obuku

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web...

http://www.ftn.kg.ac.rs/download/SIR/SIR Edin Koricanin.pdf


milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandar Protić: Nekog ustaljenog ekvivalenta nema, ali čini mi se da se od ponuđenih rešenja jedino iz ovog naslućuje šta termin zapravo označava.
10 hrs
  -> Hvala!

agree  Lingua 5B
21 hrs
  -> Hvala!

neutral  Mila Djurovic: Kolega Nebojša Mihaljević je naveo referencu prema kojoj postoji razlika između imerzivne (ili potpune) i neimerzivne virtuelne realnosti.
1 day 22 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
уроњено учење


Explanation:

Уроњено учење (Immersive learning) је појам који се везује за употребу технологије компјутерских игара за стварање високо ангажујућих окружења за учење. Углавном се везује за учење кроз урањање у виртуелни свет, подразумева симулације, искуствено учење, учење кроз делање…
Не постоји јединствена дефиниција, али има занимивих текстова о томе.
https://jugoslava.wordpress.com/2014/01/11/machinevo-2014/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-03-20 21:35:47 GMT)
--------------------------------------------------

И још доста референци нпр. овде:
https://www.google.com/search?q="уроњено учење"&ie=utf-8&oe=...

gavrilo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mila Djurovic: Штета би било да се овај буквалан превод одомаћи:( Сложила бих се да сте превели користећи дефиницију (учење кроз урањање у виртуелни свет или учење путем имерзије), али није ми у духу српског језика да се „уроњено“ користи као прилог.
1 day 22 hrs
  -> Заиста не знам зашто би било штета. Да ли је „имерзивно“ прихватљиво само зато што је латинског порекла, па боље („ученије“) звучи, а значење је идентично? Интересантно је како у енглеском баш све може – они очигледно немају такве комплексе.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imerzivno učenje


Explanation:
1. Imerzivno učenje - http://www.institut.edu.rs/primena-virtuelne-realnosti-u-nas...

2. Imerzivno, kao pojam u kontekstu virtuelne realnosti - http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=1451-20921702205S

Nebojša Mihaljević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala! Daleko je od idealnog, ali sam na kraju presekao posle konsultacije sa klijentom

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mila Djurovic: учење путем/помоћу имерзије
20 days




Reference comments


5 mins
Reference: sveobuhvatno učenje

Reference information:
sveobuhvatno učenje

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search