PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

max. nominal fault current 30 mA

Serbian translation: максимална назначена струја (код) кратког споја

21:42 Feb 23, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: max. nominal fault current 30 mA
U pitanju je uputstvo za hidromasaznu kadu.
"Circuit breaker for all poles, within the room. FI protectin switch, max. nominal fault current 30 mA."

Kako sam ja shvatila ovo je FID (diferencijalna) sklopka. Hvala unapred.
Milica Radojičić
Serbia
Serbian translation:максимална назначена струја (код) кратког споја
Explanation:
https://sr.wikipedia.org/wiki/Кратки_спој

https://www.wisegeek.com/what-is-a-fault-current.htm
Selected response from:

Slobodan Kozarčić
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1maksimalna nazivna diferencijalna struja reagovanja
Legria
4 +1maksimalna nazivna struja kvara 30 mA
Natasa Stankovic
4максимална назначена струја (код) кратког споја
Slobodan Kozarčić


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
max. nominal fault current 30 ma
maksimalna nazivna struja kvara 30 mA


Explanation:

Electropedia (International Electrotechnical Commission)
- en - fault current
the current flowing at a given point of a network resulting from a fault at another point of this network
http://www.electropedia.org/iev/iev.nsf/display?openform&iev...
- sr - струја квара, ж јд
http://www.electropedia.org/iev/iev.nsf/display?openform&iev...


Electropedia (International Electrotechnical Commission)
- en - nominal value
value of a quantity used to designate and identify a component, device, equipment or system
Note – The nominal value is generally a rounded value.
- sr - називна вредност, ж јд
http://www.electropedia.org/iev/iev.nsf/display?openform&iev...


Институт за стандардизацију Србије
- Term (en)
fault current
- Term (rs)
struja kvara
- Дефиниција (рс):
struja koja protiče kroz datu tačku kvara koja je rezultat kvara izolacije
https://www.iss.rs/rs/standard/term.php?term_id=2912


Институт за стандардизацију Србије
- Term (en)
nominal current
- Term (rs)
nazivna struja
- Дефиниција (рс):
struja izražena u amperima koju konektor može neprekidno da provodi bez prekoračenja dozvoljene temperature naznačene u A.3.7
https://www.iss.rs/rs/standard/term.php?term_id=7285

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragana Rajkov-Šimić
12 hrs
  -> Hvala!

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
max. nominal fault current 30 ma
максимална назначена струја (код) кратког споја


Explanation:
https://sr.wikipedia.org/wiki/Кратки_спој

https://www.wisegeek.com/what-is-a-fault-current.htm

Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragana Samardžijević: "максимална назначена струја кратко споја (30 mA)" - https://www.researchgate.net/publication/327824655_Proracun_...
8 hrs

disagree  Legria: Osnovna uloga FID sklopke (diferencijalni prekidač) je iskljucenje potrošača u slučaju gubitka struje van strujnog kola (slučajan dodir ili slično) a ne zaštita od kratkog spoja.
6 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
max. nominal fault current 30 ma
maksimalna nazivna diferencijalna struja reagovanja


Explanation:
Bukvalan prevod bi bio kao što predlaze koleginica Stankovic (maksimalna nazivna struja kvara 30 mA) ali pošto se radi o FID sklopki (diferencijalni prekidač) data vrednost se odnosi na diferencijalnu struju reagovanja tako da bi po meni prevod trebao da glasi "maksimalna nazivna diferencijalna struja reagovanja".
Namena FID sklopke nije da reaguje na kratak spoj vec na strujni gubitak.

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2020-02-24 08:00:10 GMT)
--------------------------------------------------


https://elmaks.rs/prodavnica/fid-sklopke/eti-fid-sklopka-efi...

Legria
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elio Verbanac: Slažem se, funkcija FID sklopke je isklapanje struje kod ljudskog dodira s neizoliranim vodičem, dakle dodirnog napona.
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search