statement of work (SOW)

Serbian translation: izjava o radu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:statement of work (SOW)
Serbian translation:izjava o radu
Entered by: Milena Tokic

08:35 Oct 7, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / software engineering
English term or phrase: statement of work (SOW)
termin je vezan za usluge inzenjera pri implemetaciji softvera krajnjem korisniku
Milena Tokic
izjava o radu
Explanation:
http://pmi.cikac.com/glossary.aspx?w=ugovor
Contract Statement of Work (SOW) [Output/Input]
ugovorna izjava o radu (SOW) [izlaz/ulaz]

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-10-07 09:55:27 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da to ne bi bila baš najbolja formulacija, potražite "izjava o radu" u sledećem dokumentu molim vas:
http://www.findfreecollegeessays.com/show_essay/31756.html
tu je lepo data definicija.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2izjava o radu
Mira Stepanovic
4Specifikacija radova
Nenija Hasanic
Summary of reference entries provided
SOW
Milan Djukić

  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
statement of work (sow)
izjava o radu


Explanation:
http://pmi.cikac.com/glossary.aspx?w=ugovor
Contract Statement of Work (SOW) [Output/Input]
ugovorna izjava o radu (SOW) [izlaz/ulaz]

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-10-07 09:55:27 GMT)
--------------------------------------------------

Mislim da to ne bi bila baš najbolja formulacija, potražite "izjava o radu" u sledećem dokumentu molim vas:
http://www.findfreecollegeessays.com/show_essay/31756.html
tu je lepo data definicija.

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64
Grading comment
Thank you!
Notes to answerer
Asker: Hvala. A da li bi prevod Opis posla mogao biti uzet u obzir?

Asker: Da, u pravu ste. Hvala jos jednom.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvana Hadzic
2 mins
  -> Hvala!

agree  Milan Djukić: Agree, mada je referenca u kombinaciji EN-CR :))
16 mins
  -> Ne vidim zašto bi to ovde bio problem ukoliko je prevod isti? :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statement of work (sow)
Specifikacija radova


Explanation:
Moze se prevesti i kao definicija radova...

Radi se o dokumentu koji uobicajeno detaljno navodi radove koje treba izvesti ili izvrsiti. Obicno sadrzi informacije o obimu radova, lokaciji, vremenu potrebnom za izvrsenje pojedinih faza itd.

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian




Reference comments


31 mins
Reference: SOW

Reference information:
Izjava o radu - svakako!!


    Reference: http://www.ean.org.yu/services/gsmp/suport/cr.html
Milan Djukić
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search