Intercept illuminator

Serbian translation: INTERCEPT osvetljivač

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Intercept illuminator
Serbian translation:INTERCEPT osvetljivač
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

01:37 Jun 21, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Engineering (general)
English term or phrase: Intercept illuminator
U ovom kontekstu - mada ne znam zasta ovo sluzi.
INTERCEPT illuminator.
I onda: For use with INTERCEPT Processing sets.
ili: Instrument must have earth ground .....
Hvala unapred.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
INTERCEPT osvetljivač
Explanation:
Barem je tako ovdje preveden, u hrvatskoj verziji ijekavicom:
http://www.interceptbloodsystem.com/documents/CERS_IFU_PLT_L...
Selected response from:

Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5INTERCEPT iluminator
Mira Stepanovic
4INTERCEPT uređaj za osvjetljavanje
turbina
3INTERCEPT osvetljivač
Dejan Škrebić


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
intercept illuminator
INTERCEPT osvetljivač


Explanation:
Barem je tako ovdje preveden, u hrvatskoj verziji ijekavicom:
http://www.interceptbloodsystem.com/documents/CERS_IFU_PLT_L...

Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala puno.

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intercept illuminator
INTERCEPT uređaj za osvjetljavanje


Explanation:
Odnosi se na patentirani uređaj za osvjetljavanje u medicini


    Reference: http://www.faqs.org/sec-filings/100311/CERUS-CORP_10-K/dex10...
turbina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
intercept illuminator
INTERCEPT iluminator


Explanation:
illuminator - iluminator, osvetljAvač, ozračivač, uređaj za osvetljavanje
CW laser illuminator - kontinualni laserski iluminator, uređaj za osvetljAvanje koji radi u režimu neprekidne emisije
helicopter laser illuminator - helikopterski laserski iluminator
infrared illiminator - infracrveni iluminator, infracrveni uređaj za osvetljAvanje
laser illuminator - laserski iluminator
night illuminator - noćni iluminator
semiconducter laser illuminator - poluprovodnički laserski iluminator
ref. rečnik laserske tehnike, Slobodan Tankosić
Prethodno navedeno potvrđuje da je termin "iluminator" usvojen u srpskom jeziku i da je to najčešće korišćeni prevod termina "illuminator" u stručnim tekstovima za ovu vrstu uredjaja.

Pogledajte ovde molim vas:
http://www.bmfoto.rs/shp_cms.php?id=315&news
LED iluminator za osvetljavanje podvodnih ili makro prizora

http://www.icmcg.org/srp/Labaratorije_bez_razaranjem.asp
Iluminator za osvetljavanje rendgen filmova RIL 102, Osvjetljavanje radiograma, Radioton - Beograd

http://www.magnum-ns.com/index.php?page=shop.product_details...
Sasvim drugačiji od uređaja 1. Generacije, Ranger 5x42 se sigurno može takmičiti sa uređajima 2. Generacije što se tiče oštrine i osvetljenja slike. IR iluminator uređaja radi na talasnoj dužini IR zraka (940nm), nevidljiv je golim okom i poseduje mogućnost postepenog podešavanja kao i memorisanje određene jačine.

Pa i u hrvatskom jeziku:
http://www.r-i.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=...
Pametni prijenosni kontaktni iluminator za fotodinamičku terapiju površinskih tumora

Primera ima mnogo:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&hs=vSh&r...

Evo i teksta na engleskom:
http://www.interceptbloodsystem.com/technical_platelets_desc...
Platelets flow through the amotosalen container into the illumination container. The nominal concentration of amotosalen in the platelet mixture prior to illumination is 150 mM. Photoactivation is provided by the INTERCEPT Illuminator.


http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12534321
INTERCEPT Platelet System: Cerus developed its INTERCEPT Platelet System, in collaboration with Baxter Healthcare, for use in blood centres. Platelets are an essential component of the coagulation process and may be required by patients undergoing surgery, cancer chemotherapy, transplantation or with bleeding disorders. The system is made up of an illuminator device, a compound absorption device and a processing kit containing amotosalen.



Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: Hvala puno na referencama.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search