permanent one-half standard deviation

Serbian translation: permanentni šokovi jedne polovine standardne devijacije

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:permanent one-half standard deviation
Serbian translation:permanentni šokovi jedne polovine standardne devijacije
Entered by: Tamara Vlahovic Sanovic

07:04 Feb 20, 2015
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / finance
English term or phrase: permanent one-half standard deviation
Individual shocks (growth, primary balance) are permanent one-half standard deviation shocks from historical ten-year average.

Nemam vise konteksta, zato sto je ova recenica data samo kao objasnjenje grafikova.
Unapred hvala
Tamara
Tamara Vlahovic Sanovic
permanentni šokovi jedne polovine standardne devijacije
Explanation:
Pitanje treba da sadrži *shocks*; *permanent* se odnosi na *shocks*

ili...permanentni šokovi s jednom polovinom standardne devijacije

www.imf.org/External/Pubs/FT/SCR/.../cr07268o.pdfTranslate this page
Jul 16, 2007 - s jednom polovinom standardne devijacije bi potencijalno mogao dovesti do ..... 2/ Permanentni šokovi 1/4 standardne devijacije
Selected response from:

Gordana Sujdovic
Serbia
Grading comment
Hvala puno
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2permanentni šokovi jedne polovine standardne devijacije
Gordana Sujdovic
3jedna polovina standardne devijacije
Marijana Asanin


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jedna polovina standardne devijacije


Explanation:
Predlog:
B3. Primarni bilans je na osnovici minus 1/2 standardne devijacije
4. Kombinacija B1-B3 uz šokove od jedne četvrtine standardne devijacije


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-02-20 08:34:35 GMT)
--------------------------------------------------

Pogledajte i ovde:
Šokovi su veličine od jedne do tri standardne devijacije u odnosu na povijesni prosjek.
https://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...


    Reference: http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2006/bos/cr06371b.pd...
Marijana Asanin
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
permanentni šokovi jedne polovine standardne devijacije


Explanation:
Pitanje treba da sadrži *shocks*; *permanent* se odnosi na *shocks*

ili...permanentni šokovi s jednom polovinom standardne devijacije

www.imf.org/External/Pubs/FT/SCR/.../cr07268o.pdfTranslate this page
Jul 16, 2007 - s jednom polovinom standardne devijacije bi potencijalno mogao dovesti do ..... 2/ Permanentni šokovi 1/4 standardne devijacije

Gordana Sujdovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 68
Grading comment
Hvala puno

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
20 mins
  -> Hvala

agree  sofijana
40 mins
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search