recreational account

Serbian translation: rekreativni nalog

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recreational account
Serbian translation:rekreativni nalog
Entered by: Aleksandar Skobic

14:23 Mar 7, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: recreational account
this Draw is designed for recreational accounts only and will be attributed accordingly. Any accounts deemed to be non-recreational and attempting to abuse the nature of this Draw will be voided without hesitation.
Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
rekreativni nalog
Explanation:
Iz teksta koji ste naveli vidi se da je izuzetno bitno da se napravi distinkcija, i da se ovo što ste naveli odnosi samo na rekreativne naloge.

Na sledećem sajtu može se videti da su, kada je u pitanju on-line casino, kod nas u upotrebi termini rekreativni i profesionalni igrač, pa iz toga sledi da postoje i rekreativni i profesionalni nalozi.

http://balkan.pokernews.com/novosti/2011/01/ongame-mreza-fav...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-03-07 21:11:43 GMT)
--------------------------------------------------

Takođe moguće i NALOG REKREATIVNOG IGRAČA
Selected response from:

Daniela Slankamenac
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1nalog za igru
Dario Takic
3rekreativni nalog
Daniela Slankamenac


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nalog za igru


Explanation:

Nadam se da je od pomoći.


Example sentence(s):
  • Igrač koji je pozvao prijatelja dobiće bonus u iznosu od 1,000 din. u roku od 72 sata od kada pozvani prijatelj preuzme i instalira Victory Casino preko linka koji je dobio u pozivnom e-mailu, otvori nalog za igru sa pravim novcem i deponuje minimum 1,0

    Reference: http://casino.victory.rs/bonus_terms.html
Dario Takic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvana Hadzic
47 mins
  -> Hvala!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rekreativni nalog


Explanation:
Iz teksta koji ste naveli vidi se da je izuzetno bitno da se napravi distinkcija, i da se ovo što ste naveli odnosi samo na rekreativne naloge.

Na sledećem sajtu može se videti da su, kada je u pitanju on-line casino, kod nas u upotrebi termini rekreativni i profesionalni igrač, pa iz toga sledi da postoje i rekreativni i profesionalni nalozi.

http://balkan.pokernews.com/novosti/2011/01/ongame-mreza-fav...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-03-07 21:11:43 GMT)
--------------------------------------------------

Takođe moguće i NALOG REKREATIVNOG IGRAČA

Daniela Slankamenac
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search