genitor

Serbian translation: DOMAR

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:genitor
Serbian translation:DOMAR
Entered by: Maria Callebaut-Blagojevic

14:53 Apr 22, 2005
English to Serbian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: genitor
Radi se o skoli - posle uzaludne potrage po raznim uspomenama i recnicima rec mi je i dalje na vrh jezika. Kako se zove osoba koja obicno obavlja manje poslove (popravke isl) po skoli? Bar je nekad to postojalo u gimnazijama...
Maria Callebaut-Blagojevic
Belgium
DOMAR
Explanation:
Ako mislite na popravke i sl. onda je domar, u suprotnom, ako mislite na osobu koja je Janitor, onda je cistach, odnosno cistacica.
Pozdrav
Selected response from:

Mrdjan Nakic
Grading comment
daaa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4DOMAR
Mrdjan Nakic
5 +2skolski podvornik, pazikuca
Anira
5 +1domar
Marija Milojevic
5Skolski podvornik
Anira
4Skolski domar
Sladjana


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
DOMAR


Explanation:
Ako mislite na popravke i sl. onda je domar, u suprotnom, ako mislite na osobu koja je Janitor, onda je cistach, odnosno cistacica.
Pozdrav

Mrdjan Nakic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
daaa!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic
16 mins

agree  Ljiljana Malovic
22 mins

agree  Dragan Jonić
5 hrs

agree  Natasa Grubor
5 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Skolski podvornik


Explanation:
Mozda je naziv malo zastario, ali to je bio uobicajen naziv za zanimanje koje trazite.

Anira
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
skolski podvornik, pazikuca


Explanation:
Dodala sam jos jedan moguci odgovor, ali hocu da Vam skrenem da se rec koju trazite na engleskom speluje "janitor". "Genitor" ima drugo znacenje: a natural father or mother.

Anira
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ljiljana Malovic
5 mins

agree  pltsanve
57 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
domar


Explanation:
Muskarac koji radi u skoli poslove te vrste je "domar".
Zene koje po skoli rade slicno su "tetkice".

Marija Milojevic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rastko Radivojev
1 day 1 hr

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Skolski domar


Explanation:
Tako su u skolama koje sam je pohadjala, zvali osobu, koja je vrsila manje popravke, sanacije, odrzavanje skole i skloskog dvorista

Sladjana
Montenegro
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search