peekaboo

Serbian translation: skrivalica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peekaboo
Serbian translation:skrivalica
Entered by: Dusan Miljkovic

19:51 Oct 13, 2018
English to Serbian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: peekaboo
https://en.wikipedia.org/wiki/Peekaboo

Znam šta je, ali nemam pojma kako se zove na srpskom.

Vidim da je hrvati i rusi zovu "ku-ku", al to baš nisam nikad čuo kod nas.
Dusan Miljkovic
Serbia
skrivalica
Explanation:

Rečnik ESSE:
peekaboo - skrivalica (igra sa bebom)

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2018-10-13 20:09:48 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.isj.rs/knjige/esse/

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2018-10-13 20:28:30 GMT)
--------------------------------------------------

Удружење педијатара Србије
- Na različitim etapama ranog uzrasta deca se različito odnose prema drugima. Bebe se uglavnom igraju (early play) sa roditeljima i ostalim članovima familije. Bebe veoma vole te igre i uživaju u njima, bilo da je reč o tome da im se pevaju pesme, pokreću ruke i sto-pala, glava priljubljuje na njihov stomak uz mrdanje i vokalizovanje (nuzzle their tummy) i sl. Kada su nešto starije vole igre skrivalice (peek-a-boo), kada im se govori i kada se drže i grle. Na uzrastu od 18 meseci deca vole da se igraju sama (solitary play). Iako mogu biti u istom prostoru, mogu se kretati jedna oko drugih, na ovom uzrastu deca malo pažnje posvećuju drugoj deci istog uzrasta.
https://www.udruzenjepedijatara.rs/pdf/OPSTA/2_Standardi_za_...


Peek-a-Boo Igračka za bebe | Top5 igračke
- Osmišljena za igru " Skrivalica", na engleskom poznatiju kao Peek-A-Boo, Peek-A-Boo igračka u potpunosti oponaša Vas kao i samu igru.
http://rs.peekaboo.top5articles.com/
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4skrivalica
Natasa Stankovic
4 +1kukuc!
Tomislav Patarčić


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kukuc!


Explanation:
Ima, ima...


    Reference: http://www.astronomija.org.rs/posmatranja/6356-kukuc-sad-me-...
Tomislav Patarčić
Croatia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Jankovic: kuku-sad me vidis sad me ne vidis jos jedan moguci naziv pored skrivalice
12 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
skrivalica


Explanation:

Rečnik ESSE:
peekaboo - skrivalica (igra sa bebom)

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2018-10-13 20:09:48 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.isj.rs/knjige/esse/

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2018-10-13 20:28:30 GMT)
--------------------------------------------------

Удружење педијатара Србије
- Na različitim etapama ranog uzrasta deca se različito odnose prema drugima. Bebe se uglavnom igraju (early play) sa roditeljima i ostalim članovima familije. Bebe veoma vole te igre i uživaju u njima, bilo da je reč o tome da im se pevaju pesme, pokreću ruke i sto-pala, glava priljubljuje na njihov stomak uz mrdanje i vokalizovanje (nuzzle their tummy) i sl. Kada su nešto starije vole igre skrivalice (peek-a-boo), kada im se govori i kada se drže i grle. Na uzrastu od 18 meseci deca vole da se igraju sama (solitary play). Iako mogu biti u istom prostoru, mogu se kretati jedna oko drugih, na ovom uzrastu deca malo pažnje posvećuju drugoj deci istog uzrasta.
https://www.udruzenjepedijatara.rs/pdf/OPSTA/2_Standardi_za_...


Peek-a-Boo Igračka za bebe | Top5 igračke
- Osmišljena za igru " Skrivalica", na engleskom poznatiju kao Peek-A-Boo, Peek-A-Boo igračka u potpunosti oponaša Vas kao i samu igru.
http://rs.peekaboo.top5articles.com/

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
9 hrs
  -> Hvala!

agree  Marija Jankovic: Bravo Natasa, odlicne reference
12 hrs
  -> Hvala!

agree  Vojislava Jankovic
1 day 16 hrs
  -> Hvala!

agree  Olivera Miok
6 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search