communicating pipes

Serbian translation: мрежа подземних канала

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:communicating pipes
Serbian translation:мрежа подземних канала
Entered by: Bogdan Petrovic

11:27 Sep 4, 2020
English to Serbian translations [PRO]
Geology
English term or phrase: communicating pipes
Till now, the limestone karst works like a sponge: a multitude of sinkholes and communicating pipes created a labyrinthic system of unterground rivers.

Reč je o nekom kraškom polju na kome je planirana gradnja sistema hidroelektrana.

Smisao je da je do sada kraško zemljište upijalo vodu kao sunđer, a ubuduće će voda biti izvlačena da snabdeva hidrocentrale.
Bogdan Petrovic
Serbia
мрежа подземних канала
Explanation:
a multitude of sinkholes and communicating pipes (created a labyrinthic system of unterground rivers)
+
бројни понори и мрежа подземних канала ...
Selected response from:

Daryo
United Kingdom
Grading comment
Neka se niko ne ljuti, ovo rešenje mi datom kontekstu odgovara.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1мрежа подземних канала
Daryo
3заједнички (повезујући) канали
Slobodan Kozarčić


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
заједнички (повезујући) канали


Explanation:
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/communic...
https://en.wikipedia.org/wiki/Communicating_vessels


Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  gavrilo: 'Канали' ме асоцирају углавном на надземне водотокове, а овде се, очигледно, ради о подземним. Можда би могло и само 'међувезе' или сл, јер је на крају реченице наведено да се ради о 'unterground rivers'. // Стриктно, свакако није: pipes = канали.
1 day 6 hrs
  -> Ја сам, наравно, схватио да је реч о природним везама између рупа, понора, а не о вештачким каналима. Зато сам и то написао. А видео сам и да други то користе: http://odmoruprirodi.rs/pecine-kanjoni-srbije/

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
communicating underground canals
мрежа подземних канала


Explanation:
a multitude of sinkholes and communicating pipes (created a labyrinthic system of unterground rivers)
+
бројни понори и мрежа подземних канала ...

Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Grading comment
Neka se niko ne ljuti, ovo rešenje mi datom kontekstu odgovara.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  gavrilo: Изворно питање није 'communicating UNDERGROUND CANALS', већ 'communicating PIPES' - прочитај питање мало пажљивије. // Хвала, ја јесам тотални лаик, али сам те само упозорио да одговараш (изгледа, самом себи) на НЕПОСТОЈЕЋА питања - и ништа више! :-)
1 day 3 hrs
  -> I'm deeply impressed by your knowledge of the subject matter...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search