Management Support Specialist

Serbian translation: spacijalista/ekspert za podršku pri upravljanju

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Management Support Specialist
Serbian translation:spacijalista/ekspert za podršku pri upravljanju
Entered by: Natasa Djurovic

16:20 Feb 17, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: Management Support Specialist
http://jobs.faa.gov/AnnouncementDetails/Modules/JobAnnouncem...
Denis Mihajlovic
Germany
spacijalista/ekspert za podršku pri upravljanju
Explanation:
Jedna od mogućnosti...
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2spacijalista/ekspert za podršku pri upravljanju
Natasa Djurovic
4specijalista za podršku menadžmenta
Goran Tasic


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
management support specialist
spacijalista/ekspert za podršku pri upravljanju


Explanation:
Jedna od mogućnosti...

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević
1 min
  -> Hvala Vesna!

agree  Jasmina Zivanovic
22 hrs
  -> Hvala!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
management support specialist
specijalista za podršku menadžmenta


Explanation:
Broj specijalista stalno raste u poslovanju. Oni obuhvataju inženjere, računovođe, pravnike, kontrolore kvaliteta i stručnjake za obradu podataka. Uloga specijalista je da daju podršku i pomoć linijskim menadžerima. Međutim, specijalisti koji imaju “kanale” do vrhovnih (top) menadžera ili srednjih menadžera mogu uzrokovati probleme nadzornicima prve linije umesto da im pomažu.

www.vps.ns.ac.rs/Materijal/mat3539.DOC

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-02-17 16:36:37 GMT)
--------------------------------------------------

To radno mesto se ranije kod nas zvalo pomoćnik direktora

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search