RASI

Serbian translation: Revidirani upitnik o pristupima studiranju

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:RASI
Serbian translation:Revidirani upitnik o pristupima studiranju
Entered by: Jelena Stepanov Attisano

12:16 Aug 26, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Human Resources / Kvalitet proizvodnje
English term or phrase: RASI
the Revised Approaches to Studying Inventory (RASI)
Jelena Stepanov Attisano
Serbia
Revidirani upitnik o pristupima studiranju
Explanation:
Revidirani upitnik za samoocenu (samoocenjivanje) pristupa studiranju

Inventory je u ovom slučaju "Self-report inventory - a type of psychological test in which a person fills out a survey or questionnaire with or without the help of an investigator. https://en.wikipedia.org/wiki/Self-report_inventory

"inventory" "upitnik"
https://www.google.rs/?client=firefox-b#q="inventory" "upitn...

http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0048-57051303299L
Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije
...cilj istraživanja je da se ispitaju zastupljenost i relacije pristupa studiranju (dubinski, površinski) ... Za ispitivanje pristupa studiranju primenjen je Bigzov Revidirani dvofaktorski upitnik o pristupima studiranju

https://books.google.rs/books?id=aaExQWk46hQC&pg=PA88&lpg=PA...
Approaches to Studying Inventory (ASI) assessed, by means of a self-report type format, students's perceptions of their approaches to studying.

http://www.mathos.unios.hr/~imatic/LjerkaJukic_2.pdf
Approaches and Study Skills Inventory for Students (ASSIST) - Upitnik o... Navedenim upitnikom smo istražili koji je od tri pristupa učenju (dubinski, površinski ili strateški) najviše odabiran kako bi se studenti nosili sa...


--------------------------------------------------
Note added at 2 days19 hrs (2016-08-29 07:46:20 GMT)
--------------------------------------------------

Zavisno od konteksta, može se prevesti i kao "Revidirani upitnik o pristupima učenju", mada bi ipak trebalo praviti razliku između "learning" i "studying"
"Student approaches to learning and studying..." http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0048-57051303299L
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Revidirani upitnik o pristupima studiranju
Vesna Maširević
4Revidirani inventar pristupa ucenju
Colaris


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rasi
Revidirani inventar pristupa ucenju


Explanation:
www.doiserbia.nb.rs/ft.aspx?id=0579-64311301062M

Colaris
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Revidirani upitnik o pristupima studiranju


Explanation:
Revidirani upitnik za samoocenu (samoocenjivanje) pristupa studiranju

Inventory je u ovom slučaju "Self-report inventory - a type of psychological test in which a person fills out a survey or questionnaire with or without the help of an investigator. https://en.wikipedia.org/wiki/Self-report_inventory

"inventory" "upitnik"
https://www.google.rs/?client=firefox-b#q="inventory" "upitn...

http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0048-57051303299L
Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije
...cilj istraživanja je da se ispitaju zastupljenost i relacije pristupa studiranju (dubinski, površinski) ... Za ispitivanje pristupa studiranju primenjen je Bigzov Revidirani dvofaktorski upitnik o pristupima studiranju

https://books.google.rs/books?id=aaExQWk46hQC&pg=PA88&lpg=PA...
Approaches to Studying Inventory (ASI) assessed, by means of a self-report type format, students's perceptions of their approaches to studying.

http://www.mathos.unios.hr/~imatic/LjerkaJukic_2.pdf
Approaches and Study Skills Inventory for Students (ASSIST) - Upitnik o... Navedenim upitnikom smo istražili koji je od tri pristupa učenju (dubinski, površinski ili strateški) najviše odabiran kako bi se studenti nosili sa...


--------------------------------------------------
Note added at 2 days19 hrs (2016-08-29 07:46:20 GMT)
--------------------------------------------------

Zavisno od konteksta, može se prevesti i kao "Revidirani upitnik o pristupima učenju", mada bi ipak trebalo praviti razliku između "learning" i "studying"
"Student approaches to learning and studying..." http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0048-57051303299L

Vesna Maširević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search