REMEDY ON CONTRACTOR\'S FAILURE TO INSURE

Serbian translation: pravno sredstvo (koje po ugovoru preduzima investitor u slučaju propusta izvođača)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:REMEDY ON CONTRACTOR\'S FAILURE TO INSURE
Serbian translation:pravno sredstvo (koje po ugovoru preduzima investitor u slučaju propusta izvođača)
Entered by: arhnada

20:24 Oct 19, 2015
English to Serbian translations [PRO]
Insurance / opšti uslovi ugovora
English term or phrase: REMEDY ON CONTRACTOR\'S FAILURE TO INSURE
Naziv člana u Opštim uslovima ugovora
Radica
pravno sredstvo (koje po ugovoru preduzima investitor u slučaju propusta izvođača)
Explanation:
Gore navedeno je prepisano iz rečnika Branka Vukičevića a i inače znam da ima to značenje.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-10-19 21:48:11 GMT)
--------------------------------------------------

Contractor se prevodi kao -IZVOĐAČ.
Selected response from:

arhnada
Grading comment
hvala!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pravno sredstvo (koje po ugovoru preduzima investitor u slučaju propusta izvođača)
arhnada
4pravni lek na propust ugovaratelja da osigura
Ratko Rebic


Discussion entries: 6





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
remedy on contractor\'s failure to insure
pravni lek na propust ugovaratelja da osigura


Explanation:
Predlog.

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
remedy on contractor\'s failure to insure
pravno sredstvo (koje po ugovoru preduzima investitor u slučaju propusta izvođača)


Explanation:
Gore navedeno je prepisano iz rečnika Branka Vukičevića a i inače znam da ima to značenje.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-10-19 21:48:11 GMT)
--------------------------------------------------

Contractor se prevodi kao -IZVOĐAČ.

arhnada
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 2
Grading comment
hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search