digital micromirror device

Serbian translation: digitalni uređaj sa mikro ogledalima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:digital micromirror device
Serbian translation:digitalni uređaj sa mikro ogledalima
Entered by: Mira Stepanovic

11:17 Feb 7, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: digital micromirror device
Texas Instruments' DarkChip3 provides the latest in digital micromirror device (DMD) technology to boost image contrast and thereby restore detail in dark-lit scenes.
Goran Tasic
Serbia
digitalni uređaj sa mikro ogledalima
Explanation:
mada se u tekstovima ostavlja kao "DMD tehnologija"

Texas Instruments /DMD tehnologijaLarry Hornbeck (patent 1986), počelo da se koristi komercijalno1996Osnova tehnologije DMD se sastoji od strukture koju čine hiljade pokretnih ogledala.
Selected response from:

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4digitalni chip sa mikroogledalima
Milena1978
3 +1digitalni uređaj sa mikro ogledalima
Natasa Grubor
3uređaj/čip na principu mikroogledala
PROVERBUM


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
digitalni chip sa mikroogledalima


Explanation:
Devise je u stvari mikro chip koji se sastoji od ogromnog broja mikroogledala, gde svako predstavlja jedan pixel


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Micromirror_Device
Milena1978
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uređaj/čip na principu mikroogledala


Explanation:
DMD technology - tehnologija zasnovana na principu mikroogledala - mikročipovi na kojima postoji veliki broj mikroogledala koja služe kao brzopokretne minijaturne blende.

PROVERBUM
Specializes in field
Native speaker of: Serbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
digitalni uređaj sa mikro ogledalima


Explanation:
mada se u tekstovima ostavlja kao "DMD tehnologija"

Texas Instruments /DMD tehnologijaLarry Hornbeck (patent 1986), počelo da se koristi komercijalno1996Osnova tehnologije DMD se sastoji od strukture koju čine hiljade pokretnih ogledala.


    Reference: http://automatika.etf.bg.ac.yu/PredmetiNovo/os3sa/SA%209%202...
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković
1 hr
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search