Elevator pitch

Serbian translation: kratka usmena prezentacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Elevator pitch
Serbian translation:kratka usmena prezentacija
Entered by: Goran Tasic

11:08 Oct 20, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - IT (Information Technology)
English term or phrase: Elevator pitch
Naslov u okviru marketinškog materijala namenjenog prodajnom sektoru.
Silvana Hadzic
Serbia
kratka usmena prezentacija
Explanation:
da bi se zainteresova investitor u predloženi projekat. Često se dešava u liftovima pa otuda i Elevator pitch. Adekvatan prevod termina izgleda ne postoji (još). Koliko vidim svi ostavljaju naslov u originalu, a onda se niže nabrajaju potrebne radnje.

--------------------------------------------------
Note added at 10 min (2009-10-20 11:18:59 GMT)
--------------------------------------------------

Postoje sajmovi venture kapitala, koje obilaze preduzetnici u želji da ih neko čuje. Tu se odvijaju
tzv. elevator pitch razgovori, koji traju po dva minuta, ponekad upravo u liftu i imaju jednostavan
scenario — inovator prilazi predstavniku nekog od fondova, predstavi se i počinje da priča ono što
ima da kaže.

http://www.vibilia.rs/srpski/izvestaj/0508/Inovacije donose_...
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kratka usmena prezentacija
Goran Tasic
3 +1prezentacija poslovnog plana
ipv


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
elevator pitch
kratka usmena prezentacija


Explanation:
da bi se zainteresova investitor u predloženi projekat. Često se dešava u liftovima pa otuda i Elevator pitch. Adekvatan prevod termina izgleda ne postoji (još). Koliko vidim svi ostavljaju naslov u originalu, a onda se niže nabrajaju potrebne radnje.

--------------------------------------------------
Note added at 10 min (2009-10-20 11:18:59 GMT)
--------------------------------------------------

Postoje sajmovi venture kapitala, koje obilaze preduzetnici u želji da ih neko čuje. Tu se odvijaju
tzv. elevator pitch razgovori, koji traju po dva minuta, ponekad upravo u liftu i imaju jednostavan
scenario — inovator prilazi predstavniku nekog od fondova, predstavi se i počinje da priča ono što
ima da kaže.

http://www.vibilia.rs/srpski/izvestaj/0508/Inovacije donose_...


    Reference: http://www.management.ac.me/files/1221495176.pdf
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Perovic: Da, slažem se ....
47 mins
  -> Hvala

agree  sofijana
1 day 2 hrs
  -> Hvala

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
elevator pitch
prezentacija poslovnog plana


Explanation:
www.drustvo-sigma.org/izlozbe/p2_articleid/202

ipv
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search