tactile dot

Serbian translation: opipljiva tačka

16:16 Oct 5, 2019
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: tactile dot
Iz teksta o sistemu slušalica sa mikrofonom.
Koristi se u kontekstu sličnom kao što je u sledećoj rečenici:
"...a “tactile dot” just below the big “L” badge indicating the left headphone..."
Dragana Samardžijević
Serbian translation:opipljiva tačka
Explanation:
Prema referenci...

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00204049

Po ovome, L bi trebalo da je ima, a R ne....
Selected response from:

Gordana Sujdovic
Serbia
Grading comment
U pitanju je tekst za veoma široki audotorijum.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5taktilna tačka
Olivera Popovic
4opipljiva tačka
Gordana Sujdovic


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opipljiva tačka


Explanation:
Prema referenci...

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00204049

Po ovome, L bi trebalo da je ima, a R ne....

Gordana Sujdovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
U pitanju je tekst za veoma široki audotorijum.
Notes to answerer
Asker: Oba odgovora su mi bila od pomoći.


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
taktilna tačka


Explanation:
Katalog asistivne tehnologije:
...Set sadrži lenjir, dva trougla, šestar i uglomer. Oznake na ovom priboru su taktilne. Ravni lenjir je dugačak 􀀖􀀓 cm i posebno obeležen (􀀔 taktilna tačka na svaki cm, dve tačke na 􀀘 cm,a tri tačke na 􀀔􀀓 cm)....


    Reference: http://www.mpn.gov.rs/wp-content/uploads/2017/03/KATALOG-fin...
Olivera Popovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Oba odgovora su mi bila od pomoći.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search