proper standing

Serbian translation: pravo na pokretanje postupka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proper standing
Serbian translation:pravo na pokretanje postupka
Entered by: Dragan Jonić

16:52 Apr 27, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: proper standing
"Respondent own exhibits confirm Claimant's proper standing"
Dragan Jonić
pravo na pokretanje parnice
Explanation:
Ovo je jedino sto sam uspjela naci, a moglo bi se uklopiti u kontekst.
Selected response from:

Anira
Grading comment
Upravo ovo je ono na šta se izraz odnosi, veliko hvala, Anira! Hvala i drugima koji su se potrudili da pomognu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ispravno stajaliste
Zeljko Susljic
4adekvatnost navoda
Ljiljana Malovic
3pravo na pokretanje parnice
Anira


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ispravno stajaliste


Explanation:
Ako sam dobro razumio, dokazi tuzenoga potvrdjuju ispravno stajaliste tuzitelja. Mislim da cete bolje moci zakljuciti iz daljnjeg konteksta.

Zeljko Susljic
Belgium
Specializes in field

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adekvatnost navoda


Explanation:
Tuzeni je tokom svojih izlaganja potvrdio adekvatnost navoda tuzioca

to je vjerovatno presuda o razvodu braka, zar ne?
ako sam u pravu, onda se taj izraz veoma cesto srece u presudama koje ja dobijam na prevod. (sa srpskog)

Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pravo na pokretanje parnice


Explanation:
Ovo je jedino sto sam uspjela naci, a moglo bi se uklopiti u kontekst.


    law.freeadvice.com/estate_planning/ wills/someone_objects_will.htm
Anira
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Upravo ovo je ono na šta se izraz odnosi, veliko hvala, Anira! Hvala i drugima koji su se potrudili da pomognu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search