sectarian violence

Serbian translation: versko nasilje

13:23 Dec 6, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Law (general) / Human rights
English term or phrase: sectarian violence
Long history of sectarian violence, militancy, and record of serious human rights violations

hvala
Tamara Vlahovic Sanovic
Serbian translation:versko nasilje
Explanation:

ili verski motivisano nasilje
Mora se shvatiti i ozbiljnost verske diskriminacije. Jedna američka studija pokazala je da je verski motivisano nasilje i zlostavljanje poraslo širom sveta između 2006. i 2009. godine, sa tim da su hrišćani i muslimani najčešće mete. Zemlja sa najvećom stopom verski motivisanog društvenog neprijateljstva jeste Irak, a prate ga Indija, Pakistan, Avganistan, Somalija, Indonezija, Nigerija, Bangladeš, Izrael i Egipat.
http://www.nasiljenemaopravdanja.org/tip-nasilja/7/versko-na...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2016-12-06 14:04:04 GMT)
--------------------------------------------------

Pakistan: Sudija meta bombaškog napada u Karačiju, sedam osoba ubijeno [...]
Karači, grad sa 18 miliona stanovnika, godinama potresaju etnički i verski sukobi
http://www.nspm.rs/hronika/pakistan-sudija-meta-bombaskog-na...
Selected response from:

Natasa Ikodinovic
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sektaško nasilje
Sofijana Stamenkovic
3 +2versko nasilje
Natasa Ikodinovic


Discussion entries: 7





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
versko nasilje


Explanation:

ili verski motivisano nasilje
Mora se shvatiti i ozbiljnost verske diskriminacije. Jedna američka studija pokazala je da je verski motivisano nasilje i zlostavljanje poraslo širom sveta između 2006. i 2009. godine, sa tim da su hrišćani i muslimani najčešće mete. Zemlja sa najvećom stopom verski motivisanog društvenog neprijateljstva jeste Irak, a prate ga Indija, Pakistan, Avganistan, Somalija, Indonezija, Nigerija, Bangladeš, Izrael i Egipat.
http://www.nasiljenemaopravdanja.org/tip-nasilja/7/versko-na...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2016-12-06 14:04:04 GMT)
--------------------------------------------------

Pakistan: Sudija meta bombaškog napada u Karačiju, sedam osoba ubijeno [...]
Karači, grad sa 18 miliona stanovnika, godinama potresaju etnički i verski sukobi
http://www.nspm.rs/hronika/pakistan-sudija-meta-bombaskog-na...

Natasa Ikodinovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo: nasilje zasnovano na verskim razlikama
36 mins
  -> Hvala.

neutral  Vesna Maširević: To bi bilo jednostavno "religious"...
2 hrs
  -> Hvala.

agree  Vuka Mijuskovic: Verski motivisano nasilje je najprecizniji odgovor jer je sektasko nasilje nasilje od strane sekti, a ne nad sektama od strane dominantnih religija.
4 hrs
  -> Hvala.

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sektaško nasilje


Explanation:
predlog

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2016-12-06 18:58:18 GMT)
--------------------------------------------------

"Sektaško nasilja se danas proširio na nove oblasti indijske države Utar Pradeš, uprkos policijskom času koji je uveden posle nasilja tokom vikenda izmedju hindusa i muslimana u kome je najmanje 28 ljudi ubijeno i još mnogo više se vodi kao nestalo, javljaju lokalni mediji."

"Sektaško nasilje nad muslimanima u Centralnoafričkoj Republici..."

"Ban Ki Mun je novinarima u Ženevi rekao da "postoji realan rizik od daljeg sektaškog nasilja i to u masovnom obimu u Iraku i iza njegove granice" i zatražio je od iračkog premijera Nurija el Malikija da preduzme "inkluzivniji pristup"."

Sofijana Stamenkovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: poštovana Sofijana, potpuno ste u pravu. Ja sam se odlučila za sektaško nasilje. Izuzetno mi je krivo što nisam ja odabrala odgovor, imala sam tehničkih problem da se ulogujem i odaberem Vaš ponudjeni odgovor. Srdačan pozdrav, Tamara


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: "sekte" u pitanju su najverovatnije katolici i anglikanci ili neke od glavnih grana islama - retko ko bi ih nazvao "sekte".
59 mins
  -> Hvala! Nije ograničeno na određene verske zajednice (see note).

agree  Vesna Maširević: Apsolutno! https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sectarian_violence
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic
2 days 21 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search