policy and procedural remedies

Serbian translation: merama politike i procesnim pravnim sredstvima

11:49 Nov 26, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: policy and procedural remedies
Zanima me kako bismo na srpski preveli ovaj izraz? EU terminologija je u pitanju (tekst na temu ljudskih prava):

Social inclusion will be addressed through programming that expands access to social services, including health, education, and legal aid. Access will be enhanced through policy and procedural remedies, such as improved registration for ethnic minorities, or free legal aid that protects the rights of disenfranchised and vulnerable populations.

Hvala unapred!
Milan Filipov
Serbia
Serbian translation:merama politike i procesnim pravnim sredstvima
Explanation:
u slucaju da je policy remedy and procedural remedy onda bi moralo malo drugacije. remedy je "pravno sredstvo". pravni lek. "criminal procedure law" krivicno procesno pravo. ima i izraz "povreda postupka u procesnom pravu". policy je mera politike. kad sve to spojimo dolazimo do odgovora. Ako pogledamo nastavak - besplatna pravna pomoc, bolji upis u maticne knjige etnickih manjina, zastita prava stanovnika bez prava glasa i u osetljivom polozaju. moglo bi da pase.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 21 mins (2018-11-27 12:10:56 GMT)
--------------------------------------------------

znam da znate, nego moram da upisem neko objasnjenje, pa sam se odlucila za seciranje pojmova. nadam se da sam bila od pomoci. pozz
Selected response from:

tanjakorama
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5merama politike i procesnim pravnim sredstvima
tanjakorama
3poboljšanje politike i načina postupanja
milena beba


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
merama politike i procesnim pravnim sredstvima


Explanation:
u slucaju da je policy remedy and procedural remedy onda bi moralo malo drugacije. remedy je "pravno sredstvo". pravni lek. "criminal procedure law" krivicno procesno pravo. ima i izraz "povreda postupka u procesnom pravu". policy je mera politike. kad sve to spojimo dolazimo do odgovora. Ako pogledamo nastavak - besplatna pravna pomoc, bolji upis u maticne knjige etnickih manjina, zastita prava stanovnika bez prava glasa i u osetljivom polozaju. moglo bi da pase.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 21 mins (2018-11-27 12:10:56 GMT)
--------------------------------------------------

znam da znate, nego moram da upisem neko objasnjenje, pa sam se odlucila za seciranje pojmova. nadam se da sam bila od pomoci. pozz

tanjakorama
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam na odgovoru. Znam da je remedy "pravno sredstvo/lek", ali nisam znao kako da ga uklopim u ovu konstrukciju na srpskom.


1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poboljšanje politike i načina postupanja


Explanation:
Pristup će biti unapređen kroz regulisanje/uređenje politike i načina postupanja

Ovde nije reč o sudskom procesu, te 'remedy' ne podrazumeva pravni lek, već uređenje (correct or improve) u skladu sa propisima


milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search