tabulation

Serbian translation: tabulacija

13:23 Nov 27, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Disability and elections
English term or phrase: tabulation
Short term observers are deployed for election day across the country, they provide ground-level information on voting, counting and results’ tabulation processes.

Na internetu sam pronašao "prebrojavanje glasova", ali ovde već imam "counting".

Pronašao sam i "tabulacija rezultata".
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbian translation:tabulacija
Explanation:
U vašem tekstu se radi o informacijama datim u vezi samog procesa tabulacije (tj. regularnosti njegovog odvijanja)

… informacije o glasanju, prebrojavanju i procesima tabulacije rezultata

16 Mar 2014 - OEBS/ODIHR Ograničena misija za posmatranje izbora ...... sprovodio proces tabulacije u onim RT koje su posetili OEBS/ODIHR posmatrači
http://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&...
Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3tabulacija
milena beba
4 +1tabelarni prikaz
Elio Verbanac


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tabulacija


Explanation:
U vašem tekstu se radi o informacijama datim u vezi samog procesa tabulacije (tj. regularnosti njegovog odvijanja)

… informacije o glasanju, prebrojavanju i procesima tabulacije rezultata

16 Mar 2014 - OEBS/ODIHR Ograničena misija za posmatranje izbora ...... sprovodio proces tabulacije u onim RT koje su posetili OEBS/ODIHR posmatrači
http://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&...


milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Stankovic: http://www.suk.gov.rs/sr_latin/strucno_usavrsavanje/obukapro...
7 hrs
  -> Hvala!

agree  Dragana Rajkov-Šimić
14 hrs
  -> Hvala!

agree  Milan Filipov
2 days 21 hrs
  -> Hvala!

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tabelarni prikaz


Explanation:
https://www.google.hr/search?rlz=1C1CHBF_enHR752HR753&ei=YUj...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2018-11-28 09:43:03 GMT)
--------------------------------------------------

Tabulation jednostavno znači prikazati u obliku tablice (to put or arrange in a tabular, systematic, or condensed form; formulate tabularly). Mislim da je "tabulacija" neuobičajen i zbunjujuć izraz u srpskom, dok svatko razumije što je tabelarni prikaz, o čemu se ovdje suštinski i radi.

Elio Verbanac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ljiljana Grubac: eventualno, sistematizovan prikaz https://www.merriam-webster.com/dictionary/tabulation
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search