mid-term review visit

Serbian translation: Poseta u cilju ocene srednje faze programa

12:17 Nov 28, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Disability and elections
English term or phrase: mid-term review visit
If requested by the participating State, ODIHR can undertake follow-up activities.These can include legal reviews, assistance with legal expertise on drafting legislation, in-depth assessments of specific electoral components, technical advice, support to CSOs, mid-term review visits, and facilitation and co-ordination.

Misija ODIHR dolazi u posetu na zahtev zemlje u kojoj je posmatrala izbore da vidi šta se radi na planu realizacije preporuka misije objavljenih po završetku izbora.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbian translation:Poseta u cilju ocene srednje faze programa
Explanation:
Poseta u cilju ocene (blaži oblik od evaluacije) projekta/programa u srednjoj fazi upravljanja, kada misija ODIHR pruža uslugu analize rezultata i uticaja projekta/programa

‘Mid-term review’ ( posle toga sledi ‘final review’) je ocenjivanje određenog projekta/programa na sredini njegovog perioda trajanja.

Ne vidim mogućnost kondenzovanije verzije u prevodu jer nam nedostaju mnogi termini. Sektor za programiranje i upravljanje fondovima EU i razvojnom pomoći takođe opisno prevodi ovaj termin
Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Poseta u cilju ocene srednje faze programa
milena beba
5srednjeročna kontrolna poseta
tanjakorama


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
srednjeročna kontrolna poseta


Explanation:
možda i "periodična" - mada je to "interim". review - jeste preispitivanje, ali šta je preispitivanje nego kontrola, pregled. a uklopiti preispitivanje u poseta, obilazak..hmmm.
ja vam nudim ovo rešenje. možda i srednjeročni kontrolni obilasci. mada mi se cini da je mozda suvise neformalno za kontekst.

tanjakorama
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Slobodan Kozarčić: „Средње” у сложеници или одвојено користи се само када означава средину између ниско и високо (средње развијена земља).
59 mins
  -> ok. je li može srednjoročna. dugoročna - u dugom roku. kratkoročna - u kratkom roku, i onda ostaje srednjoročna - nema ...

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Poseta u cilju ocene srednje faze programa


Explanation:
Poseta u cilju ocene (blaži oblik od evaluacije) projekta/programa u srednjoj fazi upravljanja, kada misija ODIHR pruža uslugu analize rezultata i uticaja projekta/programa

‘Mid-term review’ ( posle toga sledi ‘final review’) je ocenjivanje određenog projekta/programa na sredini njegovog perioda trajanja.

Ne vidim mogućnost kondenzovanije verzije u prevodu jer nam nedostaju mnogi termini. Sektor za programiranje i upravljanje fondovima EU i razvojnom pomoći takođe opisno prevodi ovaj termin


milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Jankovic
16 hrs
  -> Hvala!

agree  gavrilo
8 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search