self-service workstation

Serbian translation: uslužna radna stanica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-service workstation
Serbian translation:uslužna radna stanica
Entered by: Bogdan Petrovic

06:09 Sep 13, 2019
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / visa applications
English term or phrase: self-service workstation
If the application form or the details in it are incorrect or incomplete, the applicant will have the option to send a correct and completed application form, or use an additional service at the Visa Application Centre to complete the form using the self-service workstation.

Uputstvo vezano za predavanje zahteva za vizu...
Bogdan Petrovic
Serbia
uslužna radna stanica
Explanation:
Za radnu stanicu, tj. računar, nikako ne bih rekao "samouslužna" već uslužna. Iz konteksta je jasno na šta se misli: u centru za predavanje zahteva za vize, postoje uslužni računari, kojima se klijenti mogu poslužiti, koristiti ih da dopune, koriguju/pošalju zahtev....Svaki računar koji nije nezavisan (server) već je samo klijent, naziva se radnom stanicom (workstation).
"...Visa Application Centre to complete the form using the self-service workstation..."

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2019-09-18 07:26:49 GMT)
--------------------------------------------------

self-service u ovom slučaju znači samo da ljudi mogu sami da se posluže, ne moraju nikoga da pitaju za dozvolu...
Selected response from:

Borko Petrovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5uslužna radna stanica
Borko Petrovic
4kompjuterizovana stanica (centar) za samouslugu
Verica Devic
3samouslužna radna stanica
Dragana Rajkov-Šimić


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samouslužna radna stanica


Explanation:
Samo predlog, ali mi se čini da je to to što hoće da kažu

Dragana Rajkov-Šimić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kompjuterizovana stanica (centar) za samouslugu


Explanation:
Mjesto na kojem je ljudski faktor zamjenjen elektronskom masinom koju pokrece kompjuter.

Verica Devic
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
uslužna radna stanica


Explanation:
Za radnu stanicu, tj. računar, nikako ne bih rekao "samouslužna" već uslužna. Iz konteksta je jasno na šta se misli: u centru za predavanje zahteva za vize, postoje uslužni računari, kojima se klijenti mogu poslužiti, koristiti ih da dopune, koriguju/pošalju zahtev....Svaki računar koji nije nezavisan (server) već je samo klijent, naziva se radnom stanicom (workstation).
"...Visa Application Centre to complete the form using the self-service workstation..."

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2019-09-18 07:26:49 GMT)
--------------------------------------------------

self-service u ovom slučaju znači samo da ljudi mogu sami da se posluže, ne moraju nikoga da pitaju za dozvolu...

Borko Petrovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search