parent breeder

Serbian translation: priplodno grlo nepotpunog porekla

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:parent breeder
Serbian translation:priplodno grlo nepotpunog porekla
Entered by: Mila Djurovic

18:52 Apr 25, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: parent breeder
Termin se pojavljuje u ugovoru za zastupanje, proizvodnju i distribuciju priplodnih svinja. Originalni tekst je na francuskom. Nasla sam da je ovo prevod francuskog termina "reproducteurs parentaux".
Mila Djurovic
Serbia
priplodno grlo nepotpunog porekla
Explanation:
Zakon o stočarstvu

Član 26

Svaka kvalitetna priplodna domaća životinja, odnosno drugi priplodni materijal mora imati poznato poreklo.

Poznato poreklo kvalitetne priplodne domaće životinje i drugog priplodnog materijala utvrđuje glavna odgajivačka organizacija.

Poreklo ženskih kvalitetnih priplodnih domaćih životinja može biti puno, odnosno nepotpuno poreklo.

Poreklo muških kvalitetnih priplodnih domaćih životinja može biti puno.

Punim poreklom kvalitetne priplodne domaće životinje, u smislu ovog zakona, smatra se ako su poznate dve ili više generacija predaka, izuzev kod kopitara gde se punim poreklom smatra ako je poznato pet generacija predaka.

Nepotpunim poreklom kvalitetne priplodne domaće životinje, u smislu ovog zakona, smatra se ako se ne mogu utvrditi svi preci, na način utvrđen u stavu 5. ovog člana. Minimalni udeo poznatog porekla u tom slučaju je poznato poreklo jednog od roditelja.

http://www.tehnologijahrane.com/standardi/zakoni-standardi/z...








--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-04-25 21:39:43 GMT)
--------------------------------------------------

Samim tim grandparent breeder biće priplodno grlo punog porekla.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-04-26 09:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

priplodno grlo se koristi kao termin za priplodnu svinju
Selected response from:

M. Vučković
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1priplodno grlo nepotpunog porekla
M. Vučković
3 +2plotkinja
Natasa Djurovic


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
plotkinja


Explanation:
http://crosbi.znanstvenici.hr/datoteka/443694.strucna_raspra...

Plotkinja je ženka za priplod, proizvodnju priplodne stoke.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2010-04-25 19:13:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.agroplus.rs/print.php?news.1083

Natasa Djurovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić
15 mins
  -> Hvala

disagree  Vuk Vujosevic: neki sam termin cuo suprasna krmaca
27 mins
  -> Ne bih se slozila sa Vama ovo je strucni termin za priplodnu zenku.

agree  Veronica Prpic Uhing
5 hrs
  -> Hvala

agree  Mira Stepanovic
5 days
  -> Hvala Miro!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
priplodno grlo nepotpunog porekla


Explanation:
Zakon o stočarstvu

Član 26

Svaka kvalitetna priplodna domaća životinja, odnosno drugi priplodni materijal mora imati poznato poreklo.

Poznato poreklo kvalitetne priplodne domaće životinje i drugog priplodnog materijala utvrđuje glavna odgajivačka organizacija.

Poreklo ženskih kvalitetnih priplodnih domaćih životinja može biti puno, odnosno nepotpuno poreklo.

Poreklo muških kvalitetnih priplodnih domaćih životinja može biti puno.

Punim poreklom kvalitetne priplodne domaće životinje, u smislu ovog zakona, smatra se ako su poznate dve ili više generacija predaka, izuzev kod kopitara gde se punim poreklom smatra ako je poznato pet generacija predaka.

Nepotpunim poreklom kvalitetne priplodne domaće životinje, u smislu ovog zakona, smatra se ako se ne mogu utvrditi svi preci, na način utvrđen u stavu 5. ovog člana. Minimalni udeo poznatog porekla u tom slučaju je poznato poreklo jednog od roditelja.

http://www.tehnologijahrane.com/standardi/zakoni-standardi/z...








--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-04-25 21:39:43 GMT)
--------------------------------------------------

Samim tim grandparent breeder biće priplodno grlo punog porekla.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-04-26 09:49:45 GMT)
--------------------------------------------------

priplodno grlo se koristi kao termin za priplodnu svinju

Example sentence(s):
  • Poreklo priplodnog grla mora da je poznato, odnosno da ima pedigre za dve generacije predaka i njihove proizvodne rezultate ili bar rezultate roditelja.
  • Svi preci dalje od druge generacije (dede i babe) veoma malo doprinose tačnosti ocena oplemenjivačke vrednosti priplodnog grla.

    Reference: http://www.poljoprivreda.info/?oid=6&id=207
    Reference: http://www.poljoprivreda.info/?oid=6&id=207
M. Vučković
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Da, to je to, Vas odgovor je stigao u pravi cas, neposredno pre nego sto sam poslala prevod, hvala puno! Cudi me samo sto ga niko nije komentarisao. Molim samo jos malo strpljenja da mogu da dodelim i poene


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search