forestripping

Serbian translation: Izmuzivanje prvih mlazeva mleka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forestripping
Serbian translation:Izmuzivanje prvih mlazeva mleka

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
18:54 Jun 14, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Livestock / Animal Husbandry
Additional field(s): Food & Drink
English term or phrase: forestripping
Definition from US EPA:
Expressing streams of milk from the teat prior to machine milking to determine visual quality and to stimulate "milk letdown."

Example sentence(s):
  • Forestripping is the best method of premilking udder stimulation. It is also the only way to identify cows that have clinical mastitis. University of Winsconsin
  • Research and field studies continue to show that proper forestripping increases milk yield, reduces unit on-time and results in cows with healthier teat ends. Penn State
  • This sequence of forestripping, dipping and drying should not be reversed or altered. The Dairy Site
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

Izmuzivanje prvih mlazeva mleka
Definition:
Predmuža ili izmuzivanje prvih mlazeva mleka iz vimena pre mašinske muže se vrši radi vizuelnog određivanja kvaliteta mleka kao i radi stimulacije spuštanja mleka. Prvi mlazevi mleka iz vimena sadrže najveći broj mikroorganizama, na taj način utičemo na smanjenje njihovog broja i na kvalitet mleka.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
5 +2Izmuzivanje prvih mlazeva mleka
Mira Stepanovic
5 -1masiranje vimena
Mokan


  

Translations offered


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
masiranje vimena


Definition from own experience or research:
Kroz masiranje vimena se postizž, ne samo veća mlečnost krave, već se tim postupkom (kroz pranje, sušenje vimena) postiže i veca higijena.

Example sentence(s):
  • Kod pripreme krave za mužu, vrši se pranje i sušenje vimena, čime se samim masiranjem vimena, postiže veća higijena i veća mlečnost krave - Consulting vith a freind, veterinarian 
Mokan
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
No  Mira Stepanovic: Žao mi je kolega ali to nije značenje traženog pojma, "masiranje vimena" je "teat massage": http://www.thecattlesite.com/articles/1923/milk-quality-tips...
16 days
  -> Bravo, koleginice! Čestitam! Nemam kud, nego da se složim sa Vašom ispravkom!

14 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Izmuzivanje prvih mlazeva mleka


Definition from own experience or research:
Predmuža ili izmuzivanje prvih mlazeva mleka iz vimena pre mašinske muže se vrši radi vizuelnog određivanja kvaliteta mleka kao i radi stimulacije spuštanja mleka. Prvi mlazevi mleka iz vimena sadrže najveći broj mikroorganizama, na taj način utičemo na smanjenje njihovog broja i na kvalitet mleka.

Example sentence(s):
  • Izmuzivanje prvih mlazeva mleka se redovno vrši na velikim farmama, a retko kod individualnih proizvođača. - Poljoprivreda info  
  • након измузивања првих млазева потребно је одмах наместити апарат за мужу; • потребно је проверити исправан положај уређаја; кад се поставе чашке, сисе се не смеју ни на који начин искривити; - AgroVetManagement Project  
  • Izmuzivanje prvih mlazeva Dobijanje čistijeg mleka sa manjim brojem mikroorganizama koji se prvim mlazevima spiraju iz sisnog kanala Blagovremeno uočavanje mastitisa Najednostavnija kontrola je izmuzivanje mleka iz svake četvrti u posebnu posudu sa crnim dnom Mleko mora biti bele boje, bez primesa, i da nije zgrušano. Ako je mleko zgrušano, sa primesama krvi, gnoja, delova epitela ta četvrt je obolela od mastitisa - Pokrajinski sekretarijat za obrazovanje  

Explanation:
Definicija je data kombinovanjem prevoda definicije date na engleskom jeziku i teksta na sajtu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Sektor za ruralni razvoj:
http://www.psss.rs/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?94...
"milk letdown" = spuštanje mleka
http://publisher.medfak.ni.ac.rs/2002-html/Br-2/EFEKAT FIZIK...
Galvanska struja aplikovana transkranio- cervikalno sa jedne strane
elektromotomom silom i poljem struje vrši ekscitaciju adeno i zadnjeg režnja
hipofize, najverovatnije uzrokujući veće lučenje: prolaktina, oksitocina (neophodnog za "spustanje" mleka pri aktu sisanja), te ADH, koji utiče na volumen cirkulišće tečnosti i mleka.
Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Milan Djukić
1 day 18 hrs
  -> Hvala!

Yes  Natasha Jankovic
323 days
  -> Hvala Nataša!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search