equipment for plastic film processing

Serbian translation: oprema za preradu plasticne folije

10:40 Nov 4, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: equipment for plastic film processing
ovaj pojam je vezan za kompaniju koja pravi finu papirnu ambalazu
Miljana Petkovic
Serbia
Serbian translation:oprema za preradu plasticne folije
Explanation:
prerada ili obrada, folija ili film/to je na vama da odlucite na osnovu konteksta
Selected response from:

gordana djordjevic
Serbia
Grading comment
hvala puno, ovo je ono sto mi treba...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3oprema za preradu plasticne folije
gordana djordjevic
3 +2oprema za obradu plastičnog filma
pickwick
5oprema za obradu plasticne folije
metnt
4oprema za plastifikaciju
VanjaNS


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
oprema za obradu plastičnog filma


Explanation:
http://www.tehnologijahrane.com/ambalaza/ambalazni-materijal...

pickwick
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
4 mins

agree  Kristina Kolic
3 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
oprema za preradu plasticne folije


Explanation:
prerada ili obrada, folija ili film/to je na vama da odlucite na osnovu konteksta

gordana djordjevic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala puno, ovo je ono sto mi treba...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Perovic: 100% OK!
11 mins

agree  Goran Tasic: Tako je!
3 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
8 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oprema za plastifikaciju


Explanation:
presvlačenje papira plastičnom folijom je plastifikacija

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2008-11-05 14:24:31 GMT)
--------------------------------------------------

ako je to kontekst


VanjaNS
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
oprema za obradu plasticne folije


Explanation:
processing-obrada


metnt
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search