thick chunky pieces

Serbian translation: krupni čvrsti delovi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thick chunky pieces
Serbian translation:krupni čvrsti delovi
Entered by: Jelena Stepanov Attisano

07:36 Aug 11, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Manufacturing / podna slagalica
English term or phrase: thick chunky pieces
Floor puzzle size 50 x 70 cm thick chunky pieces - 5 Shaped Animals - 5 Wooden Baby Animals - Wooden Dice - Instructions
Jelena Stepanov Attisano
Serbia
krupni čvrsti delovi
Explanation:
Podne slagalice velicine 50x70 cm od krupnih, čvrstih delova...
Selected response from:

Shonne
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4krupni čvrsti delovi
Shonne
4krupni delovi
Milena Taylor


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krupni delovi


Explanation:
Slagalice/puzzle Timmy Time su zaminljive za decu uzrasta od 3-7 godina, jer u pakovanju postoji 4 slagalice/puzzle različite težine sklapanja. prva slagalica ima 6 krupnih delova, druga slagalica/ puzzla ima 8 delova, treća ima 10 puzzli, a najkoplikovanija ima 12 slagalica.
Slike slagalice su originalne.
https://www.kupindo.com/Igracke/27636437_Slagalice-puzzle-Ti...

Naši jedinstveni pazli napravljeni su od nežnog penastog materijala, što im daje dodatnu debljinu. Delovi pazli su krupni i obimni, zato je zgodno da ih dete uzima svojom ručicom i premešta s mesta na mesto.
http://babyswimmer.rs/shop/katalog/100-meka-slagalica-od-pen...


Milena Taylor
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krupni čvrsti delovi


Explanation:
Podne slagalice velicine 50x70 cm od krupnih, čvrstih delova...

Shonne
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search