Forged pressure seal and bolted bonnet gate, globe, and check valves

Serbian translation: zasuni, loptasti i nepovratni ventili, kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Forged pressure seal and bolted bonnet gate, globe, and check valves
Serbian translation:zasuni, loptasti i nepovratni ventili, kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

04:16 Oct 29, 2017
English to Serbian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / valves
English term or phrase: Forged pressure seal and bolted bonnet gate, globe, and check valves
ovo je naziv jednog od proizvoda ventila kompanije Velan. Kako sve ovo uklopiti u jednu stavku? Hvala unapred.
pogledajte na pr. ovo:
https://www.velan.com/en/products/pressure-seal-forged-and-c...
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom zasuni, loptasti i odbojni/nepovratni ventili
Explanation:

Ili: zasuni, loptasti i odbojni/nepovratni ventili, kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom


Институт за стандардизацију Србије
- samozaptivni spoj - pressure seal joint
http://www.iss.rs/standard/term.php?is_definitive=1&item_fro...


Институт за стандардизацију Србије
- Наслов на српском језику
Čelični zasuni koji imaju poklopac sa prirubnicom za naftnu, petrohemijsku i srodne industrije
- Наслов на енглеском језику
Bolted bonnet steel gate valves for the petroleum, petrochemical and allied industries (ISO 10434:2004)
http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=17757


S. Tankosić - Politehnički rečnik:
globe valve - loptasti ventil
check valve - odbojni ventil, nepovratni ventil



Институт за стандардизацију Србије
- Наслов на српском језику
Odbojni ventili za sprečavanje zagađenja - Od DN 6 do i uključujući DN 250, grupa E, tipovi A, B, C i D
- Наслов на енглеском језику
Anti-pollution check valves - DN 6 to DN 250 inclusive family E, type A, B, C and D
http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=26031
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom zasuni, loptasti i odbojni/nepovratni ventili
Natasa Stankovic
4Zaptivka i propusni, kuglični i kontrolni ventili sa kovanim poklopcem pričvršćenim zavrtnjima
Igor Radosavljevic


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
forged pressure seal and bolted bonnet gate, globe, and check valves
Zaptivka i propusni, kuglični i kontrolni ventili sa kovanim poklopcem pričvršćenim zavrtnjima


Explanation:
Pozdrav Larisa,
ja bih to nekako ovako:

Zaptivka (otporna na pritisak) i propusni, kuglični i kontrolni ventili sa kovanim poklopcem pričvršćenim zavrtnjima

Hm, i da je malo kraće sve bi stalo bi u polje iznad...

Igor Radosavljevic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: hvala


2 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
forged pressure seal and bolted bonnet gate, globe, and check valves
kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom zasuni, loptasti i odbojni/nepovratni ventili


Explanation:

Ili: zasuni, loptasti i odbojni/nepovratni ventili, kovani samozaptivni i sa poklopcem sa prirubnicom


Институт за стандардизацију Србије
- samozaptivni spoj - pressure seal joint
http://www.iss.rs/standard/term.php?is_definitive=1&item_fro...


Институт за стандардизацију Србије
- Наслов на српском језику
Čelični zasuni koji imaju poklopac sa prirubnicom za naftnu, petrohemijsku i srodne industrije
- Наслов на енглеском језику
Bolted bonnet steel gate valves for the petroleum, petrochemical and allied industries (ISO 10434:2004)
http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=17757


S. Tankosić - Politehnički rečnik:
globe valve - loptasti ventil
check valve - odbojni ventil, nepovratni ventil



Институт за стандардизацију Србије
- Наслов на српском језику
Odbojni ventili za sprečavanje zagađenja - Od DN 6 do i uključujući DN 250, grupa E, tipovi A, B, C i D
- Наслов на енглеском језику
Anti-pollution check valves - DN 6 to DN 250 inclusive family E, type A, B, C and D
http://www.iss.rs/standard/?natstandard_document_id=26031

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 116
Grading comment
hvala
Notes to answerer
Asker: hvala puno





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search